Vaske noen klær skal jeg nå få til hvertfallså får jeg ta det rolig ellers
![]()
Det er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaske noen klær skal jeg nå få til hvertfallså får jeg ta det rolig ellers
![]()
Skjønner hva du mener . Ingen energi under denne graviditeten heller . Og blir ikke mer opplagt av å få beskjed om å ligge hele dagen![]()
Æsj...slitsomt daJa er trøtt hele tiden for tiden . Blir så mange turer opp om nattenmen kjenner jeg begynner å bli vant til det
![]()
Når har du termin da ?Jaa, absoluttVeldig takknemlig for at de vil hjelpe til. Måtte nok ha gjort endel selv om jeg ikke var gravid. Men i og med at jeg nærmer meg høygravid, vil de aller fleste stille opp for oss og hjelpe til
![]()
Du gjør sikkert det , siden du er ute i frisk luftDet er braskal se om jeg får litt mere energi etter vi har vært til tannlegen
![]()
Ja de damene her inne er gullverdtNei, det er forståeligGodt du har forumet her å henge på mens du må ligge hele dagen da
![]()
Du får gjøre det saaaaakte... Det er jeg flink tilJa.. Jeg må jo detmen hvordan da få gjort ting i huset??
Ja de damene her inne er gullverdtså hyggelige !
Ja det gjør heldigvis detÆsj...slitsomt da
Heldigvis blir det bedre![]()
Ble ikke mett av den da...Hehe...flaks for deg
Her ville eldste ha med seg en halv pannekake i matboksen![]()
Ja er saktemodus som teller nå om dagenDu får gjøre det saaaaakte... Det er jeg flink til![]()
Bestemmer meg for det hver dag jeg.... Eller, dagen i forveien.Jaa, virkeligMye sliten og trøtt nå som jeg er gravid, men idag har jeg bare bestemt meg for at jeg skal være effektiv
![]()
Jeg ogBestemmer meg for det hver dag jeg.... Eller, dagen i forveien.
Hun var billig, så da var det greit liksom. Orket ikke bruke tid selv på det. Men vi har råd, så da var valget enkeltÅå det hørtes genialt utHer kommer nok mamma, svigermor og søstrene mine til å hjelpe meg med nedvasken
Men hadde vi hatt penger til det, hadde det jo virkelig vært gull å leid inn ei vaskedame
![]()
det går fort ! Plutselig er det februar
![]()
Fikk mye hjelp vi også, får nesten dårlig samvittighetJaa, absoluttVeldig takknemlig for at de vil hjelpe til. Måtte nok ha gjort endel selv om jeg ikke var gravid. Men i og med at jeg nærmer meg høygravid, vil de aller fleste stille opp for oss og hjelpe til
![]()
Bestemmer meg for det hver dag jeg.... Eller, dagen i forveien.
Er så greit med flere i samme båt også.Ja de damene her inne er gullverdtså hyggelige !