ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
De sa gravide ikke skulle bruke deHæ? Hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sa gravide ikke skulle bruke deHæ? Hvorfor?
Hehe. Min er nå hvertfall detSyns jeg ser det ja!![]()
Pøh! Link tyggis? Det er bare tullDe sa gravide ikke skulle bruke de![]()
Ting fungerte mer i starten . Men noen tabletter virker litt innimellom, så imorgen ska jeg kjøpe nyehuff, husker den følelsen der ja! men heldigvis fungerte lovehearts her da..
Ja!Pøh! Link tyggis? Det er bare tull![]()
HahahahaSåg dåke jakten på kjærligheten? Single roomså seie ho kaaaa?? Så seie han: ja, vi skal jo sova sammen. Hahahaha. Dauer
Sent from my iPhone using BV Forum
Da kan de ikke jobben sin. Alle jeg har handlet hos sier det er trygt for gravideJa!så jeg har ikke prøvd de
![]()
Da har hun lurt megDa kan de ikke jobben sin. Alle jeg har handlet hos sier det er trygt for gravidekjøp de du.
Jeg synes det er greit han ikke er hjemme jeg da. Trenger alenetid nå, blir lite av det etterhvertHehe. Min er nå hvertfall detrett utenfor huset å jobber hele dagen
![]()
Trenger ikke det vel?Må jo ta igjen noe av det tapte![]()
Flink du erSant det jahandlet mye på ebay forrige mnd! men er straks ferdig med alle gavene nå da.. mangler bare 2.
Det gør jeg ogsåMå jo skravle littkjeder meg.
Hahahahaså det ikke , men det hørtes jo morsomt ut
![]()
Her er han vekke store deler av året på jobb, så jeg nyter å ha han hjemme. Men akkurat nå når han bygger på huset ser jeg han kun når vi sover så og si.Jeg synes det er greit han ikke er hjemme jeg da. Trenger alenetid nå, blir lite av det etterhvert![]()
Jo må jo det når man ikke har tid til å være her så myeTrenger ikke det vel?
HahahaHan va ikkje så stødig i engelskenikkje at eg e det heller. Men veit no forskjell på single eller dobbel rom
![]()
Hahahahan burde jo vite det han og
![]()
Hihi, såg denSåg dåke jakten på kjærligheten? Single roomså seie ho kaaaa?? Så seie han: ja, vi skal jo sova sammen. Hahahaha. Dauer