Har blitt vant til å stå opp tidlig nå. Liker å sove litt lengre noen ganger, men sjelden den blir mye over åtte daHeheher liker vi alle å sove lenge
både mann, barn og hund. Så det blir litt uvant. Men kanskje han liker det han og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blitt vant til å stå opp tidlig nå. Liker å sove litt lengre noen ganger, men sjelden den blir mye over åtte daHeheher liker vi alle å sove lenge
både mann, barn og hund. Så det blir litt uvant. Men kanskje han liker det han og
![]()
Jeg blir vel vant til det igjen jeg ogsåHar blitt vant til å stå opp tidlig nå. Liker å sove litt lengre noen ganger, men sjelden den blir mye over åtte da![]()
Jeg skal bare gjøre litt enkelt husarbeid , om jeg orker. Så bare slappe av som legen har bedt meg om![]()
Ja, man har ikke annet valgJeg blir vel vant til det igjen jeg ogsåmå jo bare det
![]()
Gleder meg jeg i alle fall
Er ikke sånn med gele da, den synes jeg ikke er så god![]()
Det blir det , men hanskal lage den selv sier han![]()
Skal til mamma og pappa senere i dag. Skal spise kake der
Ellers har jeg vasket litt klær. Hadde tenkt oss ut en tur, men frister ikke sånn veldig mye i regnværet![]()
Ja må detDu må høre etter legen ja![]()
Har jo ikke detJa, man har ikke annet valg![]()
Trodde kokker likte å bli laget mat til hjemme jegHan er jo kokkkan ikke la andre gjøre det da
![]()
Nei, det synes ikke jeg. Amerikansk ostekake er bestDet er jo den som er best![]()
Det regner en god del herHer er det fint i dagca 7 grader! Kos dere til foreldrene dine
![]()
Bli ferdig med adet jeg startet på i går. Ellers ingenting, skal nyte en dag uten planer
Takk for detHer er det fint i dagca 7 grader! Kos dere til foreldrene dine
![]()
Ja, du kan jo prøve på detHar jo ikke detmen jeg får prøve å lære han å like å sove også
![]()
Trodde kokker likte å bli laget mat til hjemme jeg![]()
Nei, det synes ikke jeg. Amerikansk ostekake er best![]()
Den må du prøveDet har jeg ikke smakt![]()
Det regner en god del her![]()