Yes det er detÅåh! Det er virkelig snart jul![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes det er detÅåh! Det er virkelig snart jul![]()
![]()
Trenger ikke stresse endaSå flink du er
Her er det mye igjen enda. Skulle vel sett litt mer på den lista på høytider![]()
Nei, jeg trenger ikke det. Vet at vi kommer i mål uansettTrenger ikke stresse enda
Banan i kveld også kanskjeTakk for det
Spent på hva mannen tar med hjem som kostyme![]()
God kveldGod morgenønsker dere en fin dag
![]()
God morgen til deg og
Hva har du på planen i dag da ?![]()
Okei. Deilig av og til det ogsåHar ikke gjort så mye![]()
Så herlig! Ny seng kunne jeg også tenkt megHei alle sammen
Ligger i senga litt å slapper av mens minsta skal sovne![]()
Jobba i dag. I det verste regnet. Deilig. Blir ikke mer friskt enn det![]()
Mannen spanderte noe kinamat i dag. Siden jeg hadde grusom hodepine når jeg kom hjem fra jobb. Og i morgen skal han diske opp med lammefrikasse. Så da kan jeg male i fred og ro mens han lager mat og unger leker.
Så sier han så fint. At etter vi er ferdig med minsta sitt soverom kan vi begynne på vårt soverom. Og kjøpe ny seng, nattebord og lamperLuksus innimellom gitt
![]()
Hei alle sammen
Mannen spanderte noe kinamat i dag. Siden jeg hadde grusom hodepine når jeg kom hjem fra jobb. Og i morgen skal han diske opp med lammefrikasse. Så da kan jeg male i fred og ro mens han lager mat og unger leker.
Så sier han så fint. At etter vi er ferdig med minsta sitt soverom kan vi begynne på vårt soverom. Og kjøpe ny seng, nattebord og lamperLuksus innimellom gitt
![]()
Hei heiHei alle sammen
![]()
Skulle visst detJa, kanskje det![]()
Haha...han burde gå stille i dørene,jaDet er fullt lovlig det altsåmen at han ikke skjønner at han bør trå litt varsomt...
Ender med at han ikke får bli med på fødselen![]()
Blir jo surrete av alt du styrer medJeg ser det jo når du sier det. Bare veldig surrehue om dagen![]()
Den er litt kjip spm nygravidSkulle visst det![]()
De er litt vel tøffe i trynet innimellomHaha...han burde gå stille i dørene,ja![]()
Takk. JaSå herlig! Ny seng kunne jeg også tenkt megselv om det ikke er noe galt med vår.
Ja. Jeg elsker det.Så koseliggreit å ha litt planer framover
![]()
Åja. Innimellom glimter han til. Eller også når han må. Brakk ankelen i sommer og da sto han for middag og alt i 2 mndHei hei![]()
Heldig du er da, som har en mann som står for matenjeg må lære min opp
![]()
Håper du føler deg bedre nå![]()
Jeg og gubben er ikke spesielt stor av oss, men 180 er ett mustTakk. JaHerlig. Ikke noe galt med vår heller. Men tenker eldste kan få den heller når vi da pusser opp hennes rom
Hu har svært soverom så passer fint der da. Også er den 150*200. Vi ønsker nå 180*200. Mer boltreplasd
![]()