God nattBlir natta her og
Sov godt alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattBlir natta her og
Sov godt alle sammen
God nattSignerer Huleboer!
Godnatt![]()
Jeg orket ikke å sette påJa, det blir noen maskiner med klær her i dag altså. Hoper seg fort opp![]()
Mhm, hjelper på om man har musikk i bakgrunnen![]()
Er det troll her og??Don't feed the troll!!!!
God morgonslumra litt i dag, så måtte ta rask dusj og ta med frukosten i handa for å rekke ferja. Men så kjem eg på ferja, og får beskjed om at den blir 20minutt forsinka pga ambulanse. Bah! Jaja. God tid til frukost og forum då i alle fall
![]()
Ja, det var flaksBra den ikke gikk 20 min før da ihvertfallhihi
Hva skal du?
Her våknet jeg kl 7mannen og vofsen sover enda, og jeg sitter på sofaen og trykker på bv
hehe
Du må ha ein riktig fin dag du ogGod morgenønsker dere en fin dag
![]()
Ja, det var flaks
Skal på jobb
Deilig å ha litt rolig morgon i sofaen då..? Men det var vel litt tidlig å våkne?
Korleis er formen forresten?![]()
God morgenønsker dere en fin dag
![]()
Haha, bedre å ete 24/7 enn å vere kvalmKjedelig med jobbehelg da. Håper vakta går fort for deg
Er jo da jeg står opp til vanlig og, så er ikke uvanli i helgene så lenge jeg legger meg før 12 og ikke har tatt et par ølhehe
Formen er tålig grei, men er kvalm og sulteb hele tiden. Kvalmen blir bedre av å spise, men da må jeg jo spise 24/7hahaha
Ellers virker det jo som D-vitaminene har begynt å hjelpe litt![]()
Haha, bedre å ete 24/7 enn å vere kvalmmen kanskje ikkje så lurt då :s tar du d-vitamin tablettar? Skal det hjelpe mot kvalmen?
Nja, om du knaskar druer 24/7, så trur eg kanskje du merkar litt til den lakserande effekten dei kan ha ved store inntakTar tran og D-vitamin tyggetabletter. Eneste jeg merker er vel at hodet begynner å bli klarere, men ikke noe på kvalmen
Nja, må vel kjøpe noen druer eller noe. Det kan vel ikke være så ille å dytte i seg hele dagen![]()
Nja, om du knaskar druer 24/7, så trur eg kanskje du merkar litt til den lakserande effekten dei kan ha ved store inntak![]()