Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du får 22/12, slik som meg!Jepp! Det er det![]()
Jepp, sitter på do nå!Rakk du do?
Wow! GratulererJeg klarte det! Hipp hurra!
Nå er jeg faktisk på badet...
Du holder ord. God nattSa jeg skulle legge meg rundt 22 tiden. 7 minutter til gode og jeg sier god natt![]()
Skal ha ks da du?Kanskje du får 22/12, slik som meg!
Kan ikke tenke meg at de setter i gang på julaften. For en perfekt julepresang17. desember. Så blir vel satt i gang senest 1 uke over. Men satser på at de ikke gidder å sette i gang fødsel på julaften. Så da kommer hun førmå være optimist!
Skravler litt fra do ogsåJepp, sitter på do nå!![]()
Det stemmer...Skal ha ks da du?
Må jo detSkravler litt fra do også![]()
Tror ikke det er noe bemanning å skryte av på julaften nei, så da må de sette i gang førKan ikke tenke meg at de setter i gang på julaften. For en perfekt julepresangJeg håper jeg får positiv test til jul
![]()
Flinke deg. Sov godt i nattSa jeg skulle legge meg rundt 22 tiden. 7 minutter til gode og jeg sier god natt![]()
Bra gjort! Sov godtSa jeg skulle legge meg rundt 22 tiden. 7 minutter til gode og jeg sier god natt![]()
Kan jo være de kommer på samme dag jaDet stemmer...
Håper lille nurket bestemmer seg for å komme av seg selvTror ikke det er noe bemanning å skryte av på julaften nei, så da må de sette i gang førble satt i gang sist, så håper å slippe denne gangen.
Positiv test til jul må jo være magisk![]()
Det hadde ikke vært bra![]()
Må vel det for å henge medMå jo det![]()
Et ben ned, oi... Og et til... Kom igjen nå!! Sånn ja! Reise opp ryggen. Flott. Nå sitter jeg... Nåååååå står jeg. Går innom kjøkkenet med glasset. Huff, nå må jeg tisse. Løper......
Godt jeg lever trygt over jorda tenker jegDa må du rett og slett åle deg fort frem og ut av hullet da![]()
Kan komme om 3 uker syns jeg, hahaHåper lille nurket bestemmer seg for å komme av seg selvJa, hadde vært en perfekt jul om det skjedde
![]()