Skravletråd :)

Sa jeg skulle legge meg rundt 22 tiden. 7 minutter til gode og jeg sier god natt :D

17. desember. Så blir vel satt i gang senest 1 uke over. Men satser på at de ikke gidder å sette i gang fødsel på julaften. Så da kommer hun før :D må være optimist!
Kan ikke tenke meg at de setter i gang på julaften. For en perfekt julepresang :) Jeg håper jeg får positiv test til jul :P

Kan ikke tenke meg at de setter i gang på julaften. For en perfekt julepresang :) Jeg håper jeg får positiv test til jul :P
Tror ikke det er noe bemanning å skryte av på julaften nei, så da må de sette i gang før :) ble satt i gang sist, så håper å slippe denne gangen.
Positiv test til jul må jo være magisk :)

Tror ikke det er noe bemanning å skryte av på julaften nei, så da må de sette i gang før :) ble satt i gang sist, så håper å slippe denne gangen.
Positiv test til jul må jo være magisk :)
Håper lille nurket bestemmer seg for å komme av seg selv ;) Ja, hadde vært en perfekt jul om det skjedde :)

Et ben ned, oi... Og et til... Kom igjen nå!! Sånn ja! Reise opp ryggen. Flott. Nå sitter jeg... Nåååååå står jeg. Går innom kjøkkenet med glasset. Huff, nå må jeg tisse. Løper......

Jippi!!! :D
Du tissa ikke på veien vel? ;)

Håper lille nurket bestemmer seg for å komme av seg selv ;) Ja, hadde vært en perfekt jul om det skjedde :)
Kan komme om 3 uker syns jeg, haha :)
Kanskje du har ett nurk neste jul :)

Back
Topp