Puss puss så får du en nuss....Blir ikke så lenge til her heller. Puss tenna godt nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puss puss så får du en nuss....Blir ikke så lenge til her heller. Puss tenna godt nå![]()
Nei, gjorde ikke det... Hvordan skal jeg få det til?Hihi gjør det du! Kom du deg opp av sofaen?
Er bedre enn troll i alle fall![]()
Er bare så himla langt opp til sengaHørtes deilig ut!
Woop woop! 40 dager igjen til termin da!Idag er jeg HØYGRAVID!!!!![]()
Lurt ja, bare jeg kommer meg opp! Ææææææ!!! Tving meg!Hørtes lurt ut![]()
Det er så blanda. Vil at tida skal gå fort men plutselig ikke...Det er det. Ikke lenge igjen nå![]()
Puss puss så får du en nuss....
Ser den. Hva er termindatoen din?Det er så blanda. Vil at tida skal gå fort men plutselig ikke...
Derfor jeg spurteNei, sitter her enda.... Er det mulig!!??Trodde det kanskje ble lettere om jeg sa at jeg skulle gå...
Det hadde ikke vært braDet er sant, men det kan jo hende det kommer et troll og spiser deg da![]()
KOM DEG OPP!!!!!!!Lurt ja, bare jeg kommer meg opp! Ææææææ!!! Tving meg!
Kom igjen nåLurt ja, bare jeg kommer meg opp! Ææææææ!!! Tving meg!
Har du så høy seng?Er bare så himla langt opp til senga
Et ben ned, oi... Og et til... Kom igjen nå!! Sånn ja! Reise opp ryggen. Flott. Nå sitter jeg... Nåååååå står jeg. Går innom kjøkkenet med glasset. Huff, nå må jeg tisse. Løper......Men du har jo ikke kommet deg opphehe
Skal dra deg opp jeg![]()
![]()
Jepp! Det er detWoop woop! 40 dager igjen til termin da!
Eller lang trapp?Har du så høy seng?
17. desember. Så blir vel satt i gang senest 1 uke over. Men satser på at de ikke gidder å sette i gang fødsel på julaften. Så da kommer hun førSer den. Hva er termindatoen din?
Jeg klarte det! Hipp hurra!Kom igjen nå
Senga frister vel?![]()
Rakk du do?Et ben ned, oi... Og et til... Kom igjen nå!! Sånn ja! Reise opp ryggen. Flott. Nå sitter jeg... Nåååååå står jeg. Går innom kjøkkenet med glasset. Huff, nå må jeg tisse. Løper......