Kommer på topp av å svare på halvpartenKommer ikke på topp ved å lese innlegg daaaa!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer på topp av å svare på halvpartenKommer ikke på topp ved å lese innlegg daaaa!![]()
HihiHaha...nå døde jeg litt!![]()
Ble kvitt en del nå når vi flytta for å si det sånn! Jeg skal på shopping noen mnd etter fødsel jaRydda i skapet i dagble kvitt en del klær så nå skal jeg pakke
![]()
Herlig det daBle kvitt en del nå når vi flytta for å si det sånn! Jeg skal på shopping noen mnd etter fødsel ja![]()
Hehe , må ha kontroll daDu altså! Skulle jeg hatt flere så hadde det bare blitt halvveis med innhold.
"Åååååå.... Bleiene ligger i den andre veska som ikke matcher akkurat denne vogna"![]()
For noen holder det med en![]()
Kommer ikke på topp ved å lese innlegg daaaa!![]()
Rydda i skapet i dagble kvitt en del klær så nå skal jeg pakke
![]()
Du altså! Skulle jeg hatt flere så hadde det bare blitt halvveis med innhold.
"Åååååå.... Bleiene ligger i den andre veska som ikke matcher akkurat denne vogna"![]()
Mange har to faktisk. Jeg byttet ut flere vogner før jeg fant drømmevognen.Klarer jo ikke trille mer enn en om gangen daså det holder egentlig med en for de fleste tror jeg.
Med mindre man er blekksprut![]()
Mange har to faktisk. Jeg byttet ut flere vogner før jeg fant drømmevognen.
Nei det er jo greit nok, Men mange har feks en joggevognog en bagvogn. Ikke så godt å lpe med en stor svær simo bagvogn f.eks.Joda, det er det jo sikkert. Men jeg ser ikke helt poengethehe
Nei det er jo greit nok, Men mange har feks en joggevognog en bagvogn. Ikke så godt å lpe med en stor svær simo bagvogn f.eks.
Jogger du ikke? AjajajKjekt for meg at jeg ikke jogger dahehe
Men sikkert kjekt for noen![]()
Jogger du ikke? Ajajaj
Hørtes ut som en god planHerlig det da
Om jeg får innvilga slankeoperasjon har jeg og ei venninne date med Aberdeen for shoppingweekend
Da skal ALT byttes ut![]()
Jeg er litt mer av den vimsete sortenHehe , må ha kontroll da
Jeg hadde to
Jeg er flink til å finne drømmevogna på 1.forsøk jegMange har to faktisk. Jeg byttet ut flere vogner før jeg fant drømmevognen.
Syns jeg ser detNei det er jo greit nok, Men mange har feks en joggevognog en bagvogn. Ikke så godt å lpe med en stor svær simo bagvogn f.eks.