Skravletråd :)

Haha! Nei de kan gjerne sove... men vi får se. Kan være andre arbeidsoppgaver å gjøre også... får prøve å gjøre noe, for hvis jeg blir sittende i ro så sovner jeg :p Har hatt endel nattevakter før, så er jo vant til det. Men er jo varierende hvor mye det er å gjøre da.

Koselig med åpen barnehage :D Jeg hadde aldri hørt om det før jeg leste om det her inne! Lurer på om det er noe åpen barnehage her i nærheten :) nå er pappaen i permisjon, men kanskje han kunne dratt på det likevel.

Smågodt :D vræææl! :D

Du jobber ekstravakter da:)? Hva er du utdannet som, eller er du under utdannelse kanskje;)?

Det bør du finne ut av, supert tilbud. Vi er 3 ganger i uken og veslegutt stortrives:D Pappan kan jo dra på det. Er faktisk flest pappaer der vi går:P

Smågodt er namnam:D

HAr du bursdag i dag også!?

Haha, tar det over flere dager :p
Neida, bursdag om mandag og første test i går. Så da ble det jo bursdagspresang :D
Akkurat det jeg sa jeg ønsket meg ;)

Skjer masse!!! :D
Hehe

Hva ble det å spise da? Hmm...jeg har bursdagskake i kjøleskapet :confused:
Er det på sin plass å si gratulerer kanskje? ;)
I dag ble det pasta og kjøttboller. Is til dessert :)

Du jobber ekstravakter da:)? Hva er du utdannet som, eller er du under utdannelse kanskje;)?

Det bør du finne ut av, supert tilbud. Vi er 3 ganger i uken og veslegutt stortrives:D Pappan kan jo dra på det. Er faktisk flest pappaer der vi går:p

Smågodt er namnam:D

Nei og ja. Jeg jobber heltid, turnus. Men har egentlig ikke nattevakter i turnusen, har byttet. Utdannet innenfor kriminalomsorgen :)

Ja! Det høres veldig koselig ut! Er lenge siden jeg var på barseltreff med snuppa. Så jeg er spent på om hun er skeptisk til andre barn eller ikke... og så er det jo greit for samboer å være med på sånne ting da, så blir han ikke sittende inne hele tiden. Det er jo kjedelig i lengden.

Neida, skal bare bytte sko ;) hehe
Mannen tar seg av det i kveld, siden formen min er litt dårlig ;)

Syns kulda kan holde seg borte frem til desember egentlig. Pleier jo bare å bli mildt igjen for så å fryse på osv... :(
Daaaa er det greit med piggdekk faktisk :D
Ååh ja :) godt å komme seg til legen å bytte sko og ;)

Ja enig. Hadde vært perfekt med snøfall 1 desember :D tenk kor koselig !!

Haha, tar det over flere dager :p
Neida, bursdag om mandag og første test i går. Så da ble det jo bursdagspresang :D
Akkurat det jeg sa jeg ønsket meg ;)

:D Såå koselig. Gratulerer så masse :D :D verdens fineste bursdagsgave det ja :D

Nei og ja. Jeg jobber heltid, turnus. Men har egentlig ikke nattevakter i turnusen, har byttet. Utdannet innenfor kriminalomsorgen :)

Ja! Det høres veldig koselig ut! Er lenge siden jeg var på barseltreff med snuppa. Så jeg er spent på om hun er skeptisk til andre barn eller ikke... og så er det jo greit for samboer å være med på sånne ting da, så blir han ikke sittende inne hele tiden. Det er jo kjedelig i lengden.

Aha, skjønner. Er vernepleier selv:)

Ja, helt sant det. Så er det jo så greit at man kan komme når man vil og gå når man er lei:P Så er det felles samlingsstund og lunsj. Så får han lekt med mange andre herlige barn. Jeg syns det er viktig, iallefall for meg/oss, siden vi skal være hjemme nesten 1 åt til før han begynner i vanlig barnehage.

Jeg gav opp etter 3 mnd. Var konstant sår og blødde . Så denne gangen skal det gå bedre :)
5 dager er jo ikke dumt ;)

Huff, da skjønner jeg man ikke kan fortsette ja:) Her har ammingen gått som en lek, og ammer en del enda. Skikkelig puppegutt:P

Back
Topp