Skravletråd :)

Oh, nattevakt er slit:p Hva jobber du med? Jeg skal få sjokolade snart, weeehooo:D

Jobber på en insitusjon. Alle sover, og jeg tripper rundt med ingenting å gjøre :P Håper det er noe å gjøre da :P

Hvordan har dagen din vært så langt? :)

Jeg må innom butikken etterpå :P :D da blir det sjoookolade. Men jeg funderer veldig på hva slags sjokolade jeg skal kjøpe.

Stakkers bil, er den syk? :P
Oj. Jeg og vil ha snø :D men sånn egentlig kan kulden vente til etter jeg har født :)

Neida, skal bare bytte sko ;) hehe
Mannen tar seg av det i kveld, siden formen min er litt dårlig ;)

Syns kulda kan holde seg borte frem til desember egentlig. Pleier jo bare å bli mildt igjen for så å fryse på osv... :(
Daaaa er det greit med piggdekk faktisk :D

Jobber på en insitusjon. Alle sover, og jeg tripper rundt med ingenting å gjøre :p Håper det er noe å gjøre da :p

Hvordan har dagen din vært så langt? :)

Jeg må innom butikken etterpå :p :D da blir det sjoookolade. Men jeg funderer veldig på hva slags sjokolade jeg skal kjøpe.

Åja, kjipt. Sånn at du håper noen skal våkne nesten eller:P? Har selv kun hatt 2 nattevakter, og jeg slet med å holde meg våken. Ingenting å gjøre etter 23.30 :P
Ble pålagt begge de to...så heldigvis ikke noe jeg jobber fast med;)

Veldig fin. Vi har vært i åpen barnehage i dag og trilletur til en gård i nærheten. Ellers husarbeid og kos inne:)

Mannen skal kjøpe litt smågodt:P Nei, ikke lett å velge en;)

Tenkte jeg skulle prøve å få mini til å finne roen selv ikveld. Men det gikk ihvertfall ikke! Hun ble bare sykt overtrøtt.. Så nå sitter jeg med henne på fanget igjen.

Jada, klager ikke:) Fin dag her:D Nå sitter jeg å prøver lage en kalender og noen andre gaver inni på japanphoto

Så gøy da :)
Hm...det var en ide ja. Lage kalender med vofsen min :D

Åja, kjipt. Sånn at du håper noen skal våkne nesten eller:p? Har selv kun hatt 2 nattevakter, og jeg slet med å holde meg våken. Ingenting å gjøre etter 23.30 :p
Ble pålagt begge de to...så heldigvis ikke noe jeg jobber fast med;)

Veldig fin. Vi har vært i åpen barnehage i dag og trilletur til en gård i nærheten. Ellers husarbeid og kos inne:)

Mannen skal kjøpe litt smågodt:p Nei, ikke lett å velge en;)

Haha! Nei de kan gjerne sove... men vi får se. Kan være andre arbeidsoppgaver å gjøre også... får prøve å gjøre noe, for hvis jeg blir sittende i ro så sovner jeg :P Har hatt endel nattevakter før, så er jo vant til det. Men er jo varierende hvor mye det er å gjøre da.

Koselig med åpen barnehage :D Jeg hadde aldri hørt om det før jeg leste om det her inne! Lurer på om det er noe åpen barnehage her i nærheten :) nå er pappaen i permisjon, men kanskje han kunne dratt på det likevel.

Smågodt :D vræææl! :D

Back
Topp