Håper du får hjelp og det blir fort braJa det er det ! Det er helt forferdelig å gå sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får hjelp og det blir fort braJa det er det ! Det er helt forferdelig å gå sånn
Sov hun når hun skulle da på hjemturen? Er ikke den beste serien jeg har settJa, den var litt drøy den heimturen. Var heime like før halv to på nattaTrur ikkje det blir meir nattkøyring på oss
The Killing har eg skikkelig lyst å sjå på! Trur eg må få med gubben på det etterpå![]()
Ja det er detHåper du får hjelp og det blir fort braKjedelig med tannpine
![]()
Nja, ho sov ein del. Men veldig av og på. Var mykje sutring og oppvåkning, så måtte ty til litt Vennebyen på iPadenSov hun når hun skulle da på hjemturen? Er ikke den beste serien jeg har settdere bør heller se broen
![]()
God natt, håper du får soveNå er det kvelden hos meg. Natta![]()
Sov godt, og god bedringNå er det kvelden hos meg. Natta![]()
Rett og slett skummel!Hihi...en liten smarting med andre ord![]()
Såpass jaNja, ho sov ein del. Men veldig av og på. Var mykje sutring og oppvåkning, så måtte ty til litt Vennebyen på iPadenMen ho sov i alle fall veldig godt etter at me kom heim på natta då. Fekk sove i senga mellom mamma og pappa, då er plutselig alt heilt greitt
Broen ja... var den også! Må skrive opp på to-do-listaEr det mange sesongar på den? Har dokke sett alt?
Treng ei ny serie å begynne på, så skal sjekke ut denSåpass jagodt hun sov godt når dere kom hjem!
ja alltid godt å ligge mellom mamsen og papsen
hehe. Er vel to sesongen på netflix ihverfall
vi har sette begge ja
![]()
Da trenger du det sikkertNei det kan jeg ikke, da sovner eg![]()
Joda, vi har koset ossAha
Ettermiddagen og kvelden vært fin?
Nå koser jeg meg med risgrøt![]()
Hehe...kan jo bli en utfordring i tenåreneRett og slett skummel!
Var på foreldresamtale i bhg. Der sa de at hun var veldig flink til å få viljen sin. Hun snakker de andre ungene rundt rett og slett!![]()
Stille og rolig herGod kveld alle sammen!
Noe spennende som skjer her i dag da?
Ja den er absolutt verdt å se på!Treng ei ny serie å begynne på, så skal sjekke ut denEtter at gubben er ferdig med å spele playstation
Kan vel ta si tid
![]()
Joda, vi har koset oss
Hjemme alene med gutta...hektisk men gikk fint
Risgrøt hørtes godt ut!
Bra her jaJa, okhihi
Står det bra til i kveld?
Det gjør jeg nok,, men kan ikke legge meg så tidlig.Da trenger du det sikkert![]()
Ja det ser jeg, få folk her inne i dag eller?Stille og rolig her![]()