Skravletråd :)

Ja, den var litt drøy den heimturen. Var heime like før halv to på natta :( Trur ikkje det blir meir nattkøyring på oss :P
The Killing har eg skikkelig lyst å sjå på! Trur eg må få med gubben på det etterpå :D
Sov hun når hun skulle da på hjemturen? Er ikke den beste serien jeg har sett:p dere bør heller se broen;)

Sov hun når hun skulle da på hjemturen? Er ikke den beste serien jeg har sett:p dere bør heller se broen;)
Nja, ho sov ein del. Men veldig av og på. Var mykje sutring og oppvåkning, så måtte ty til litt Vennebyen på iPaden :P Men ho sov i alle fall veldig godt etter at me kom heim på natta då. Fekk sove i senga mellom mamma og pappa, då er plutselig alt heilt greitt :D
Broen ja... var den også! Må skrive opp på to-do-lista :P Er det mange sesongar på den? Har dokke sett alt?

Hihi...en liten smarting med andre ord:p
Rett og slett skummel!
Var på foreldresamtale i bhg. Der sa de at hun var veldig flink til å få viljen sin. Hun snakker de andre ungene rundt rett og slett! :eek:

Nja, ho sov ein del. Men veldig av og på. Var mykje sutring og oppvåkning, så måtte ty til litt Vennebyen på iPaden :P Men ho sov i alle fall veldig godt etter at me kom heim på natta då. Fekk sove i senga mellom mamma og pappa, då er plutselig alt heilt greitt :D
Broen ja... var den også! Må skrive opp på to-do-lista :P Er det mange sesongar på den? Har dokke sett alt?
Såpass ja:o godt hun sov godt når dere kom hjem!:) ja alltid godt å ligge mellom mamsen og papsen;) hehe. Er vel to sesongen på netflix ihverfall:) vi har sette begge ja:)

Såpass ja:eek: godt hun sov godt når dere kom hjem!:) ja alltid godt å ligge mellom mamsen og papsen;) hehe. Er vel to sesongen på netflix ihverfall:) vi har sette begge ja:)
Treng ei ny serie å begynne på, så skal sjekke ut den :) Etter at gubben er ferdig med å spele playstation :P Kan vel ta si tid :P

Back
Topp