Skravletråd :)

Ææææææææ gruer meg
Det går nok fint :) Det er jo også mulig for at tannlegen heller vil behandle betennelsen enn å trekke. Da er det antibiotika (finnes type gravide kan bruke) :) Uansett er det vel bedre enn å gå å ha vondt ;)

Nå kjenner jeg at det må bli noe middagslaging her :)

Hva skjer ikveld?:p mini sover godt?
Mini sove søtt :) Fortsatt utslitt etter helgens strabasiøse ferd:p
Pluss at ho fekk vaksine hos helsesøstra i dag. Ikkje så fornøgd med det. Men no har ho slokna heilt. Satsar på ho søv til langt ut på morgonkvisten :-)
Der då? :)

Mini sove søtt :) Fortsatt utslitt etter helgens strabasiøse ferd:p
Pluss at ho fekk vaksine hos helsesøstra i dag. Ikkje så fornøgd med det. Men no har ho slokna heilt. Satsar på ho søv til langt ut på morgonkvisten :-)
Der då? :)
Stakkars liten..:( ja var en lang helg for henne:o ihvertfall hjemturenO.o her sover hun søtt også;) vi har akkurat sett ferdig siste episode av sesong 2 av the killing:p

Stakkars liten..:( ja var en lang helg for henne:eek: ihvertfall hjemtureno_O her sover hun søtt også;) vi har akkurat sett ferdig siste episode av sesong 2 av the killing:p
Ja, den var litt drøy den heimturen. Var heime like før halv to på natta :( Trur ikkje det blir meir nattkøyring på oss :P
The Killing har eg skikkelig lyst å sjå på! Trur eg må få med gubben på det etterpå :D

Det går nok fint :) Det er jo også mulig for at tannlegen heller vil behandle betennelsen enn å trekke. Da er det antibiotika (finnes type gravide kan bruke) :) Uansett er det vel bedre enn å gå å ha vondt ;)
Ja det er det ! Det er helt forferdelig å gå sånn

Back
Topp