Ææææææææ gruer megOm den har brutt gjennom tannkjøttet kan den i de aller fleste tilfeller trekkes, men om den ikke er brutt gjennom må den opereres ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææææææ gruer megOm den har brutt gjennom tannkjøttet kan den i de aller fleste tilfeller trekkes, men om den ikke er brutt gjennom må den opereres ut.
Helt klart. Det er jo vitenskapelig bevist at de som bruker android er de smarteste. hahaEr det dei smartaste i Apple/Android-diskusjonen?
HahahhaHelt klart. Det er jo vitenskapelig bevis at de som bruker android er se smarteste. haha![]()
Det går nok fintÆæææææææ gruer meg
Hehe, sikkert nokon som har forska på det også, det er det versteHelt klart. Det er jo vitenskapelig bevist at de som bruker android er de smarteste. haha![]()
Det hørtes lurt utNå kjenner jeg at det må bli noe middagslaging her![]()
Nei det kan jeg ikke, da sovner egHaha...neida, slapp av![]()
Er planen det jaUff, det er skikkelig dritt det. Og så er det jo typisk når det først er seint... Håper du får sove godt i dag då. Blir tidlig kveld på deg då?
Hallo
Møte idag, akkurat kommet hjem..
Skal hente gutta i barnehage og på SFO![]()
Ja det har jeg lest en gang før
God kveld og hei, 2014frøHalloenbare innom å sier her
![]()
Hva skjer ikveld?God kveld og hei, 2014frø![]()
Mini sove søttHva skjer ikveld?mini sover godt?
Stakkars liten..Mini sove søttFortsatt utslitt etter helgens strabasiøse ferd
Pluss at ho fekk vaksine hos helsesøstra i dag. Ikkje så fornøgd med det. Men no har ho slokna heilt. Satsar på ho søv til langt ut på morgonkvisten
Der då?![]()
Ja, den var litt drøy den heimturen. Var heime like før halv to på nattaStakkars liten..ja var en lang helg for henne
ihvertfall hjemturen
her sover hun søtt også
vi har akkurat sett ferdig siste episode av sesong 2 av the killing
![]()
Ja det er det ! Det er helt forferdelig å gå sånnDet går nok fintDet er jo også mulig for at tannlegen heller vil behandle betennelsen enn å trekke. Da er det antibiotika (finnes type gravide kan bruke)
Uansett er det vel bedre enn å gå å ha vondt
![]()