Det synes jeg daDet må det være![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg daDet må det være![]()
Bare hyggelig, shop i vei!Det var ikkje verre nei.. hehe.. Takk, Kengu![]()
Blir jo så sinnsykt mye å bla gjennomBare hyggelig, shop i vei!
Kan finne de i morgen om det er greit? Kan egentlig bare søke på bianco så kommer de nok opp forrestenBlir jo så sinnsykt mye å bla gjennomHadde du link til skoa du kjøpte?
![]()
Og her ligger jeg, og klokka er over halv tolv på kvelden, og gubben min sover - puppen er tom, og bleia er tom - og jeg hadde akkurat lagt meg... Ja jeg er ettbarns mamma med volvo stasjons, hus og gjeld og mobiltelefon... mobiltelefon ja... Skulle ikke du linke en oppdatering til meg?Hahaer ikke din feil!
![]()
Fant demKan finne de i morgen om det er greit? Kan egentlig bare søke på bianco så kommer de nok opp forresten
Flink jenteFant demTakk
![]()
Og her ligger jeg, og klokka er over halv tolv på kvelden, og gubben min sover - puppen er tom, og bleia er tom - og jeg hadde akkurat lagt meg... Ja jeg er ettbarns mamma med volvo stasjons, hus og gjeld og mobiltelefon... mobiltelefon ja... Skulle ikke du linke en oppdatering til meg?(jeg har sannsynligvis blitt sprø i kveld, beklager...) ...Og har du fritid å selge så kontakt meg! (for jeg bruker all min på bv-forum..)
Nei nå tuller du med meg!Haha, du er god duskal legge den inn straks
må lufte hunden
![]()
Hipp hurra, takk og god natt snille du!Hahaprøvde å ikke bruke lang tid da
![]()
Hipp hurra, takk og god natt snille du!![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgen KenguGod morgen alle sammen!