Skravletråd :)

Næh, er min tur :p han skal jo ha han de 7 dagene i strekk jeg skal jobbe :)

I'm in! Termingruppetreff? :D

Kjenner til det. Bidrar selv når jeg er hjemme :-) men vet hvor godt det er å få avlastning så jeg gjør det gjerne!

Kjenner til det. Bidrar selv når jeg er hjemme :-) men vet hvor godt det er å få avlastning så jeg gjør det gjerne!
Fikk sove lenge i går jeg, lå helt til 11 :D og da hadde mini våkna 4:30 :p

Har alle hatt ein fin kveld? :D Her er Walking Dead ferdig, så då er det den evige kampen med meg sjølv om eg skal gå og legge meg, eller drøye den så lenge som mulig, slik at eg angrar i morgon tidlig :P

Har alle hatt ein fin kveld? :D Her er Walking Dead ferdig, så då er det den evige kampen med meg sjølv om eg skal gå og legge meg, eller drøye den så lenge som mulig, slik at eg angrar i morgon tidlig :P

Kjempe fin kveld her :) enn din? Drøy den lenge du :p

Og jeg lurer på om jeg skal legge meg eller se opptaket av walking dead og angre i morgen :p

Har alle hatt ein fin kveld? :D Her er Walking Dead ferdig, så då er det den evige kampen med meg sjølv om eg skal gå og legge meg, eller drøye den så lenge som mulig, slik at eg angrar i morgon tidlig :p
Jeg ender alltid opp med det siste alternativet :P

Kjempe fin kveld her :) enn din? Drøy den lenge du :p
Veldig fin her og :) Mini sove søtt etter å ha vorte totalt utslitt i helga, så då har det vorte tid til både Jakten på Kjærligheten og Walking Dead på fjernsynet :P Kvardagsluksus :D

Ble visst nye sko på mannen også! Han bør jaggu være fornøyd med kona si.
740 kr for 3 par sko til han, de hadde normalt kostet 3700!

Back
Topp