Det er det. Tror jeg skal la være å telle mine jeg, men har ikke så mange for eg kastet endel for ett par år siden.Helt galskap er det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det. Tror jeg skal la være å telle mine jeg, men har ikke så mange for eg kastet endel for ett par år siden.Helt galskap er det![]()
Føler på meg at det blir litt shopping her i kveldDet gjør jeg også, 80% rabatt er supersupertilbud altså
Stakkars deg ! Min kunne bare prøvd å nekte meg nye sko
Seriously???Ja han har jo sett på desperate husmødre når han var singel så![]()
Ligger i senga jeg nå. Hjelper ikke en dritt. Ha ha ha ha haUff ja alt for dårlig til å komme meg i seng![]()
Seriously???da overlever han litt action asså
![]()
Ikke skyld på meg...Føler på meg at det blir litt shopping her i kveld![]()
Det er det. Tror jeg skal la være å telle mine jeg, men har ikke så mange for eg kastet endel for ett par år siden.
Jeg har de inni skapet i gangen , mine sko tar omtrent hele skapet..Hahamen jeg skjønner han da! Jeg har ikke walk in closeth, men sko skap
![]()
Jada helt santSeriously???da overlever han litt action asså
![]()
Måååå komme meg i seng jeg også! Kommer til å være tverr i auan når mini starter dagen før det begynner å lysne...Ligger i senga jeg nå. Hjelper ikke en dritt. Ha ha ha ha ha
Ligger her jeg ogsåLigger i senga jeg nå. Hjelper ikke en dritt. Ha ha ha ha ha
Har bare meg selv å skylde på.... men det er SÅ verdt detIkke skyld på meg...
Måååå komme meg i seng jeg også! Kommer til å være tverr i auan når mini starter dagen før det begynner å lysne...
Jeg har de inni skapet i gangen , mine sko tar omtrent hele skapet..
Ja!!!Ha ha ha ha ha ha!!!slumber party!
Flere som meg!Har bare meg selv å skylde på.... men det er SÅ verdt det![]()