Skal handle i morgen, så jeg gjør også detHelt enig!er fantastisk godt! *noterer krem og små marshmallows på handlelista*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal handle i morgen, så jeg gjør også detHelt enig!er fantastisk godt! *noterer krem og små marshmallows på handlelista*
Du må gjerne sende over litt vinnerlykke hitJeg har egentlig god vinnerlykke, så håper den er på plass denne mnd![]()
Det samme som alltid om man har mange innlegg. Topp 1 eller 5 er ikke for vanlige folk, man skravler for mye, er sikkert bare teite innlegg osv..Kan noen fortelle meg hva som skjer??![]()
Hva er det da??? Noen som klager?
Må prøve å høre litt med lærern på onsdag. Har jo kun gått 5 vakter med veiledern min og det var de to første ukene... Så har ikke hatt veiledningstime eller noe.Greit å tenke litt på det. Få ideer på jobb?
Tror du har hørt om det når jeg sier hele navnet : polarn o pyretPop har jeg ikke hørt om engangMemini har mye fint;D
Jeg vinner aldri noeJeg har egentlig god vinnerlykke, så håper den er på plass denne mnd![]()
Da må jeg prøve en gang
Ikke kvalmende altså?
Da kan du bare legge degtelt, og DETTE innlegget er mitt nr 300 i dag! hehe hurra for små gleder!!!![]()
Jeg må holde meg unna en stund. Blir så hekta på detHelt enig!er fantastisk godt! *noterer krem og små marshmallows på handlelista*
Vi får se om den fortsatt er på plass daDu må gjerne sende over litt vinnerlykke hit![]()
Tror du har hørt om det når jeg sier hele navnet : polarn o pyret
Tror nøstebarn og Woolland er favoritten her da![]()
tullete å i det hele tatt snakke om sånt synes jeg, er bare misunnelige på deg Kengu, er vi!Det samme som alltid om man har mange innlegg. Topp 1 eller 5 er ikke for vanlige folk, man skravler for mye, er sikkert bare teite innlegg osv..
I morgen blir det lite skravling fra meg også
Blr kanskje revurdere handlelista jeg også, jeg TRENGER ikke flere kalorier inn i kostholdet mittJeg må holde meg unna en stund. Blir så hekta på det![]()
Kengu har svart deg litt lengre opp herHva er det da??? Noen som klager?
Nei,da er ikke den morgenkåpen noe for deg![]()
Ja, supert med den boken daSpist kake i dag også da
?
Ingen kake...er så kvalm at bare tanken gjør det verrehehe
hvor mange har du i dag forresten? må sammenligne meg med en som kan...Det har du vel snart klart?!![]()