Det har ikke jeg hellerHar jo ikke tid til å skrive 12 innlegg hver eneste time![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har ikke jeg hellerHar jo ikke tid til å skrive 12 innlegg hver eneste time![]()
Nei men om du tar en økt innimellom så blir det fortmange innlegg.Har jo ikke tid til å skrive 12 innlegg hver eneste time![]()
Kun fra mobilskriver dere fra pc eller mobil forresten?
Det skravles alltid mye herInnom i lunsjen. Ser dere har skravla mye i dag ogsåDenne og neste mnd blir hektisk på jobb, så blir lite med skravling på meg da
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
I dag har det da vært ganske stille synes jjegDet skravles alltid mye her![]()
Så kjedelig. Søvn er jo så godt. Jeg sov bare en time i nattTakk for detfikk ikke sove så lenge som jeg håpet men
hvordan har din dag vært fram til nå?
Ikke jeg hellerSkjønner ikke de som sier at smertene er fort glemt![]()
Kunne gjerne tenkt med på vinterstidHar vært der mange ganger, senest i for i desember. Det var fantastisk
Jeg har ikke vært her så mye, så jeg syntes det var mange innleggI dag har det da vært ganske stille synes jjeg
Ja, det er jo det.Kjempe koselig dermye å se på og mye shopping
![]()
Veldig fint der før jul hvertfallKunne gjerne tenkt med på vinterstid
Jeg var der på sommeren.
Tror ikke vi får det til i år da. Må litt mer planlegging tilVeldig fint der før jul hvertfall
Neste årTror ikke vi får det til i år da. Må litt mer planlegging til![]()
Ble visst taco her..Hva er det til middag i dag?
Vi skulle egentlig bort, men det ble avlyst i siste liten.
i dag har jeg virkelig hatt dagen, klarer kanskje 250 innleggIkke jeg heller. Det er sykt mange på en mnd.![]()
Ja det gjør detNei men om du tar en økt innimellom så blir det fortmange innlegg.
Oj oj. Det er jo sinnsykt brai dag har jeg virkelig hatt dagen, klarer kanskje 250 innlegg
men ellers tror jeg det blir vanskelig![]()
Full dag med andre ordVært på jobb til nå, spise middag, lekser med eldste, legge barn, forberede foredrag i morgen![]()
må google....Nei jeg husker dessverre ikke detmen hvertfall en som ikke var giftig å bruke inne
![]()