Det er nok ja, men det går braHuff, håper du slipper unna denne gangen.... virker som du har nok..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok ja, men det går braHuff, håper du slipper unna denne gangen.... virker som du har nok..![]()
greier det ikke på kvelden jeg...Eg sa jo de hadde skravla mye egmen det e jo forsåvidt roligere no enn på kvelden
da e det bare å holde tenna godt på tørk
for da går det unna
Sent from my iPhone using BV Forum
lykke til i alle fallDet er nok ja, men det går bramen det er tyngre nå enn sist gang, det er sikkert. Og da jobba jeg frem til fødsel
![]()
Takk takklykke til i alle fall![]()
Kunne også tenkt meg dit en gang. Må vel ha mr tid enn en langhelg, så mye som der er å seVært der 2 ganger i år. Må vel neste år også![]()
Var der for shopping jeg da. Lote med ei helg uansett. Men blir så himla dyrt om man skal være der lengreKunne også tenkt meg dit en gang. Må vel ha mr tid enn en langhelg, så mye som der er å se![]()
hehe ja du sier noe derVar der for shopping jeg da. Lote med ei helg uansett. Men blir så himla dyrt om man skal være der lengre![]()
Lite mente jeg, ikke Lote. Går å skravler samtidighehe ja du sier noe der![]()
hehe, dyktig synes jegLite mente jeg, ikke Lote. Går å skravler samtidigvanskelig.
Joda, får det. Får pga det, leddgikt og vanlig svangerskapskontroll. Syns egentlig det blir litt myemen kjenner jeg er småbekymra pga SF. Om 2 uker fikk jeg det sist gang, hvis du skjønner.
det gjorde jegskravler i vei du!
effektiv!
![]()
jeg ogPrøver å vær effektiv![]()
har du flere barn enn storebror fra før?Ja det blir ein travel periodeMen planen er lagt når dei blir eldre: kjøre twinsa opp på alderstrinnet til storebror når det kjem til aktivitetar og slik
.
har du flere barn enn storebror fra før?
Ja det trenger dere da!!Har ei bonusdatter på 8 årSå vi blir storfamilie
Kjøpte ny bil på onsdag som var, 7 seter
![]()
Kommet meg på 5. nå gittRonja: Du klatrer oppover ser jjeg
Strålende jobbetVi er på dag 2 og jeg er over halveis til 1200.![]()