Skravletråd :)

åh, hjelpes ser nå du har gutt på under året i tillegg! :) dette blir travelt! og gøy! og hærlog! og.... :D :D
Misunnelig nå her! Prøver på nr to vi og, men tror det kan bli vanskelig..

Ja det blir ein travel periode :P Men planen er lagt når dei blir eldre: kjøre twinsa opp på alderstrinnet til storebror når det kjem til aktivitetar og slik ;).

Skjønner du gjør det ja! Får du ekstra oppfølging denne gangen eller?
Joda, får det. Får pga det, leddgikt og vanlig svangerskapskontroll. Syns egentlig det blir litt mye :p men kjenner jeg er småbekymra pga SF. Om 2 uker fikk jeg det sist gang, hvis du skjønner.

Ja det blir ein travel periode :p Men planen er lagt når dei blir eldre: kjøre twinsa opp på alderstrinnet til storebror når det kjem til aktivitetar og slik ;).
ja, du får fine år etter hvert :) håper på det samme her, to tette som får mye glede i hverandre er drømmen :)

• Liker
Reactions: EJ
Såg bare det va noen sider å bla gjennom. :) så hoppa rett til slutten :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Er jo ikke sååå rolig vel? Har et svare strev med å holde følge jeg, og gruer meg til flere henger seg på tråden til kvelden :p blir travelt for en fersking det :p

Joda, får det. Får pga det, leddgikt og vanlig svangerskapskontroll. Syns egentlig det blir litt mye :p men kjenner jeg er småbekymra pga SF. Om 2 uker fikk jeg det sist gang, hvis du skjønner.
Huff, håper du slipper unna denne gangen.... virker som du har nok.. :(

Er jo ikke sååå rolig vel? Har et svare strev med å holde følge jeg, og gruer meg til flere henger seg på tråden til kvelden :p blir travelt for en fersking det :p

Eg sa jo de hadde skravla mye eg :p men det e jo forsåvidt roligere no enn på kvelden :p da e det bare å holde tenna godt på tørk :D for da går det unna ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp