Ikke jeg heller. Var ikke i nærheten av dette sist gang.Håper det ikke blir for ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Var ikke i nærheten av dette sist gang.Håper det ikke blir for ille
Gubben er borte hele uka, så er alene med Ronja. Hjelp taes imot![]()
nja... biler og øl?Hva liker han da?
Vet akkurat hvordan du har det! Her blir det nesten 5 år imellom. Litt pga helsa også da...
Man sier at smertene glemmer man rett etterpå.... Husker de helt fiiiint jeg![]()
Som regel går den altfor fort. Men er spent på siste ukene. Slapp de sist gang ettersom jeg fødte i uke 36-37, igangsetting.uff, håper tiden går fort![]()
Målet er 2500 innlegg denne mnd. Så får vi se da....
hardt arbeid dette her....Da er det bare å skravle![]()
9 år siden fødsel her, og jeg husker også smertene helt fint!!![]()
Det er så urettferdig. Og nå vet jeg jo hva jeg går til også....Du! Det er jeg så veldig enig i! Husker vær eneste smerte. Å kommer nok aldri til å glemme det heller![]()
Jeg må også vaske klærhar vurdert å ta en telefon for kontroll av modning og åpning på føden, men skal til jordmor imorgen, så hører om hun kan sjekke
![]()
Lykke til med prøvene![]()
34+1. Termin 17.desemberHar du kommet langt i svangerskapet?
I dag har jeg mål om 100 innlegg.... så får vi se![]()
Du skal vel skravle også?Jeg har gjort noen ærend. Så nå skal det hus ryddig tilenn du?
Så kipt at det er sånn nåIkke jeg heller. Var ikke i nærheten av dette sist gang.
De hadde vel litt andre smerter vil jeg tro....Skjønner ikke de som sier at smertene er fort glemt![]()
Haha ny bil danja... biler og øl?![]()
hehe bare forrige uke trodde jeg at 60 på en dag var horribelt mye... ser jeg ligger laaangt under par da je![]()
Ja... Begynte å skrike å tute til gubben her om dagenSå kipt at det er sånn nå
nå ser jeg at jeg klarer detDet klarer du fint![]()