Barcelona er også fin byHm...praha har jeg alltid hatt lyst å dra tilbake tilvar der på skoletur da jeg var 16...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barcelona er også fin byHm...praha har jeg alltid hatt lyst å dra tilbake tilvar der på skoletur da jeg var 16...
Det synesjeg du skalGod kveldsitt i bilen på lang kjøretur og vurdere om eg skal bla meg gjennom dei 1795(!!!) innlegga som er skrive her sidan sist eg var innlogga, eller ikkje
![]()
Hm...praha har jeg alltid hatt lyst å dra tilbake tilvar der på skoletur da jeg var 16...
Lager du det selv? Smaker de som butikken?
Begynte... Men gav opp like rasktDet synesjeg du skal
God kveldsitt i bilen på lang kjøretur og vurdere om eg skal bla meg gjennom dei 1795(!!!) innlegga som er skrive her sidan sist eg var innlogga, eller ikkje
![]()
I går kveldOiså mange? Når var du sist innlogget?
Barcelona er også fin by
Valencia er ein utrulig kjekk byMye mulig
Har du vært i valencia? Har lyst å dra dit og![]()
Ble veldig overrasket over de. Smakte definitivt twix ihvertfall. Var vel egentlig mannen som fiksa oppskriften da...![]()
Haha det skjønner jeg egentligBegynte... Men gav opp like raskt![]()
Nei ikke vært der men kunne tenkt meg det engangMye mulig
Har du vært i valencia? Har lyst å dra dit og![]()
Valencia er ein utrulig kjekk byveldig koselig. Likar den mykje bedre enn Barcelona. Ikkje så mange turistar der
![]()
Dele oppskrift?![]()
Et ikke hvor den er, men skal prøve å huske når jeg finner den![]()
Alle ville jo ha tatt kvelden lenge før eg var ferdig å lese meg oppHaha det skjønner jeg egentlig
Hehe sant nokAlle ville jo ha tatt kvelden lenge før eg var ferdig å lese meg opp![]()