Skravletråd :)

Det vil jeg også :p selv om jeg har det greit :p får håpe du går opp i lønn snart da :)

Greit å være på talefot med sjefen først ;)
Men skulle gjerne ha bikka 300000 i året :)

Til onkler og tante blir det hjemmelagd godteri om det blir noe ;)
Ellers er det ikke så mange nei. Og sjelden vi går over 2-300 kr ;)
Også har jeg kun en nevø da.
Har ikke råd til å kjøpe for over 10000 uansett hvor mye salg. Har forsåvidt ikke vært fast ansatt mer enn ett år heller da... :p
Vi har nesten 30 stk å kjøpe til + eget barn. GÅr litt penger da.
Fordeler det over hele året.

Til onkler og tante blir det hjemmelagd godteri om det blir noe ;)
Ellers er det ikke så mange nei. Og sjelden vi går over 2-300 kr ;)
Også har jeg kun en nevø da.
Har ikke råd til å kjøpe for over 10000 uansett hvor mye salg. Har forsåvidt ikke vært fast ansatt mer enn ett år heller da... :p

Er ikke flink til slikt jeg... Synes alle fortjener masse :p men nå har vi 2 greie inntekter da :)

Så spennende tid da:)
Har dere prøvd lenge (hvis du vil dele) ? :)

Det er det ja! Nei, er i 3pp nå :) hadde fødselsangst sist og hadde en tøff fødsel. Så har ikke fristet noe med ett nytt barn. Så derfor det blir så mye alders forskjell.

Her har mannen grei inntekt, jeg jjobber bare 50% med elendig lønn så derfor handls det på salg

Det er samme her også. Bare at jeg jobber 75 % da... Har det ikke vært for sambo sin inntekt så :p handler mye på salg jeg å! Mere for pengene :)

Det er det ja! Nei, er i 3pp nå :) hadde fødselsangst sist og hadde en tøff fødsel. Så har ikke fristet noe med ett nytt barn. Så derfor det blir så mye alders forskjell.
Okei. Håper det går bedre denne gangen da, sikkert greit å vente litt ekstra da:) greit med den aldersforskjellen også da, blir nok bra uansett :)

Vi har nesten 30 stk å kjøpe til + eget barn. GÅr litt penger da.
Fordeler det over hele året.

Da skjønner jeg at det fort kan bli mange. Har ikle 10 engang her og ingen egne barn enda, så...

Okei. Håper det går bedre denne gangen da, sikkert greit å vente litt ekstra da:) greit med den aldersforskjellen også da, blir nok bra uansett :)

Det blir nok bra uansett :) men 7 år er litt mye:o men skal bare prøve denne pp og neste. Blir pause etter det. Så kan hende det blir 8 år i mellom.

Er ikke flink til slikt jeg... Synes alle fortjener masse :p men nå har vi 2 greie inntekter da :)

Fortjener gjør de jo. Men la sjela mi i godteriet da, og det ble godt mottatt. De blir fornerma om det er for dyre gaver :o haha

Det blir nok bra uansett :) men 7 år er litt mye:o men skal bare prøve denne pp og neste. Blir pause etter det. Så kan hende det blir 8 år i mellom.
Håper det klaffer denne runden eller neste da:)

Back
Topp