Synes det nærmer seg en vinner her![]()
Hva er dette da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det nærmer seg en vinner her![]()
Som sagt, det var ei lenger oran som sa julemann. Det er uansett ingen big deal for meg, ser ut som det er det for degCorrect me if Im wrong
Kakemann: Julemann:
Smørblomst1 Kengu
RonjaR Janetz
Hope91
A87
M&m mini
Helt enig med deg
Koselig da
Har vært så kvalm i dag, og er fortsatt. Mest lyst til å legge meg nå, men er vel litt tidlig, så jeg ser på SOA![]()
Nei.4-3
Man sier julemann på Sunnmøre, kakemenn hørrs dumt ut for meg siden jeg ikke er vant til detHelt enig med deg
Koselig da
Har vært så kvalm i dag, og er fortsatt. Mest lyst til å legge meg nå, men er vel litt tidlig, så jeg ser på SOA![]()
Jeg gidder virkelig ikke bla meg bakover i mange sider for å finne det altsåJa, men da må du fortelle meg hvem nr tre er da...og hvor innlegget er så jeg kan dobbeltsjekke
![]()
Hva dere har gjort i dag? Spist til middag?
Om man sier julemann eller kakemannHva er dette da?
Vært på tur i skogen og ryddet littDu er da detgjort i dag?
Ei lenger foran.
Er ikke akkurat det for meg heller, spiser det ikke hver jul en gang herSom sagt, det var ei lenger oran som sa julemann. Det er uansett ingen big deal for meg, ser ut som det er det for deg![]()
Har spist chilipølser og chips som mannen fiksa. Mer kvalm nå egentlighaha
Har ikke gjort så mye tidligere egentlig..
Du da?
Det er du det![]()
Om man sier julemann eller kakemann![]()
Vært på tur i skogen og ryddet litt
Enn du?
Okei. Kommer nok an på hvor i landet du borAha... Vet faktisk ikke hva som er vanlig her jeg![]()
På den lista ja. Snakker om kakemann lista jeghehe
Hva sier du?![]()
fydda!!
nei kvelden starter først når vesla er i seng, hun er ganske krevende nå siste timen når hun begynner å bli trett
ellers planlegger jeg å se farmen og legge meg tidlig
der da?![]()