Hehe...nei, det er litt slitsomtDen er jo jul den og ja, men jeg ser den aldriklarer ikke måten den er dubbet på
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...nei, det er litt slitsomtDen er jo jul den og ja, men jeg ser den aldriklarer ikke måten den er dubbet på
![]()
Jeg har en lang liste...AT jeg kunne glemme de! Må skrive en liste, alt må sees!![]()
Hihi...var nok meg, jaVar det du kanskje? Hehe, det er helt utrolig! Men ser hvor kjapp du er på avtrekkeren![]()
Greit å få en god startMoro når man er i siget![]()
Nope, men ett par minutters pause holdt, ble bra etter detIkke bra i det hele tatt![]()
Vi har teatertur, baking, juleverkstedHvilke andre aktiviteter MÅ dere gjøre i julen/desember?
Her VAR det å gå på skøyter i min barndomOg selvsagt mye TV og baking.
Må sette ut grøt til nissen på låven, juletretenning i bygda, baking, lage konfekt, juleby i sentrumHvilke andre aktiviteter MÅ dere gjøre i julen/desember?
Her VAR det å gå på skøyter i min barndomOg selvsagt mye TV og baking.
Det lønner seg nok, jaGreit å få en god start
Ja! De liker tydeligvis å henge rundt herHar du problem med katter???
Bra det rettet segNope, men ett par minutters pause holdt, ble bra etter det
Fikk det forrige mnd også, men raste fort nedoverDet lønner seg nok, ja![]()
Æsj...da får du jage demJa! De liker tydeligvis å henge rundt hermen jeg vil ikke ha de her.
Ja jeg må begynne med det.Æsj...da får du jage dem![]()
Folk skravlet jo vilt de siste dageneFikk det forrige mnd også, men raste fort nedover
Det gjorde de, du skravlet vilt hele mndFolk skravlet jo vilt de siste dagene![]()
Hmm fire notifikasjoner på 1min er ganske moroLiker denne tråden. Flytter inn haha
Nei ikke ris, ingen forsikring nei. Får la den ligge til i morgen
Haha...var vel ganske rolig midt i måneden tror jegDet gjorde de, du skravlet vilt hele mnd![]()