ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Skulle ønske samme regler som både hunder, hester, sauer og kuer osv gjaldt katter også. Enten gjerdes inne eller være i bånd 
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo jul den og ja, men jeg ser den aldriJa, koselige de også
Tre nøtter til askepott...
Er så ufattelig enig!Skulle ønske samme regler som både hunder, hester, sauer og kuer har gjaldt katter også. Enten gjerdes inne eller være i bånd![]()
Er dritt lei katter i hagen, boden, garasjen og at de prøver alt de kan å løpe inn i huset !Er så ufattelig enig!
Får nesten litt julestemning nå jegHjemme alene filmene må sees her også.!
Så braFår nesten litt julestemning nå jeg![]()
Samme her, eller oppå bilenEr dritt lei katter i hagen, boden, garasjen og at de prøver alt de kan å løpe inn i huset !
Ja det og!! Har sagt til mannen nå at alle kattene som kommer her nå, skal jages vekkSamme her, eller oppå bilen
Er en til film jeg syntes er grei å se om julen . Men husker ikke ka den heter. Men handler om en gammel mann som har masse penger , men driver med slavearbeid av arbeiderne sine. Er sur og vrien mot alle. Helt til han blir tatt med rundt i drømmen eller noe til de andre familiene og ser hvordan de har det. Han blir en helt annen mann etter påSå bra![]()
Ja, det er det faktisk!![]()
Er en til film jeg syntes er grei å se om julen . Men husker ikke ka den heter. Men handler om en gammel mann som har masse penger , men driver med slavearbeid av arbeiderne sine. Er sur og vrien mot alle. Helt til han blir tatt med rundt i drømmen eller noe til de andre familiene og ser hvordan de har det. Han blir en helt annen mann etter på![]()
AT jeg kunne glemme de! Må skrive en liste, alt må sees!Den er så koseligog hjemme alene filmene hører til julen
![]()
Jaaascrooge
Moro når man er i sigetHehe, ja nå er jeg inne i en god steam.Er jo ikke noe annet å finne på
De må du jo ikke glemmeAT jeg kunne glemme de! Må skrive en liste, alt må sees!![]()
Ikke bra i det hele tattHaha tydeligvis. Ikke bra.
Altfor fortBlir det ja,litt for fort![]()
Har du problem med katter???Skulle ønske samme regler som både hunder, hester, sauer og kuer osv gjaldt katter også. Enten gjerdes inne eller være i bånd![]()