Nei men du skravler jo i ukedageneFår ikke skravlet noe særlig i helgeneda er det gutta som gjelder
![]()
Jeg skravler i helgene om vi er hjemme, poden er ute og flyr..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men du skravler jo i ukedageneFår ikke skravlet noe særlig i helgeneda er det gutta som gjelder
![]()
Hurra for 5.plassJeg har klatret opp en plass så da er jeg på 5.plass.
Haha...håper jeg klarer å henge med etterhvertMen du kommer så plutselig...![]()
Egentlig sånn her også, godt med en rolig dag men jeg blir så rastløs..Jeg er sliten ! Og rastløs. For en kombo!jentungen er på rommet å leker, hunden og mannen sover! Babyen sparker meg i ribbeina
![]()
Jada , helt klartBedre sent enn aldri vel![]()
Jeg skravler og i helgene for det meste. Ukedagene flyr vekk til andre tingNei men du skravler jo i ukedagene
Jeg skravler i helgene om vi er hjemme, poden er ute og flyr..
Hehe, utslitt blir jeg etter en dag uansett![]()
Så flink du er![]()
1.plass på meg.
Du er så treeeeeeeg, Nå er jo på 1.plassHurra for 5.plass![]()
Der var det masse lurt![]()
Da jobber jeg , blir litt skravling på morningen og ettermiddag som regel om poden ikke er her.Jeg skravler og i helgene for det meste. Ukedagene flyr vekk til andre ting![]()
Ja er jo det. Men når jeg har så mye jeg har lyst til å gjøre, så har jeg egentlig ikke tid til å ta det roligEgentlig sånn her også, godt med en rolig dag men jeg blir så rastløs..
Ikke snillt av babyen å gjøre det
Å neiNå er appen min tilbake til det samme tullet som i gårinnleggene tar tid og jeg kommer meg ikke ut av generelt
blir litt sånn at da gidder jeg nesten ikke å bruke tid her
Ja virket som en spennende blogg med mye lure tipsJa, har sansen for den bloggen der
Fant en link her og: http://trinesmatblogg.no/2010/12/11/11-desember-spiselige-julegaver/
Oi, så deilig
Hva er oppskriften??![]()
Jeg jobber ikke nå , men vanligvis gjør jeg jo det. Og likevel så strekker ikke tiden tilDa jobber jeg , blir litt skravling på morningen og ettermiddag som regel om poden ikke er her.
Må gjøre det hele tiden nestenÅ nei
Logge av og på???
Skal si du har fått opp farten100 innlegg igjen å skravle i dag!
Da har det nok gått varmtMen nå klikker hele forumet så da betyr det vel pause
Kondolerer til telefonenNei nå må eg vaske klær!
tlf min ser ikke ut tilå ha overlevd doturen ....
Haha...er han kjip?!Må si jeg fikk sikkert ikke sove i går, for at sambo ikke ville ha plikt sexhaha!!!!