Poden er 8 år.Kjenner at jeg burde fått oversikt jeg også.. Hva lager poden og hvor gammel er han?![]()
I år har vi kjøpt putrtrekk til hodeputer i senga som han tegner på.
Vi har også tegnet på kopper, laget telysestaker++
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poden er 8 år.Kjenner at jeg burde fått oversikt jeg også.. Hva lager poden og hvor gammel er han?![]()
Poden er 8 år.
I år har vi kjøpt putrtrekk til hodeputer i senga som han tegner på.
Vi har også tegnet på kopper, laget telysestaker++
Det hørtes ut som en bra fordelingTakkher skal huleboermannen fortsette oppussing på babyrommet og jeg skal være husmor.
Det hørtes deilig utUngene sov til 9 i dagså endelig føler eg meg litt uthvilt
Sent from my iPhone using BV Forum
Det hørtes deilig ut
Her våknet hun rundt sju.
Samme her. Har ikke behov for å bruke mer tid her liksomSynes egentlig jeg bruker nok tid her
Våknet i løpet av natta fordi hun var så tett. Havnet i storsenga og drev å våknet litt resten av natta. Ikke helt sikker på hva klokka varSov ho i senga si i natt då?
Holder vel med rundt 2000 innlegg for å holde seg på topp 30 daJa det er ikke noe jeg har tenkt å prøve på.
Det meste jeg har hatt er vel ca 2800
Det gjør det nokHolder vel med rundt 2000 innlegg for å holde seg på topp 30 da![]()
Oi, så deiligUngene sov til 9 i dagså endelig føler eg meg litt uthvilt
Slå de i hodet med en stekepanneOi, så deilig
Hva er oppskriften??![]()
Der var det masse lurtLurtHer skal jg og lage litt, tenkte noe fra denne listen:
http://leve-enkelt.blogspot.no/2012/11/20-tips-til-hjemmelagde-julegaver.html
De fleste vet vi har dårlig råd, og hjemmelagde gaver er jo tid og omtenksomhet![]()
Ja, men ikke på toppLå jo langt oppe da også![]()
Mye finereFinere plass eller?
Haha du altsåMye finere![]()
Får ikke skravlet noe særlig i helgeneIkke så langt bak vel, er en ksravlekveld så har du vel tatt godt innpå
Bedre sent enn aldri velhahahha nå ja!
Jeg er sliten ! Og rastløs. For en kombo!Jeg er rastløs.. Poden har besøk, de er ute på trampolinen, mannen er syk..