Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vet jegBare hyggeligog om du avslutter alle programmene sparer du strøm
![]()
Vi trenger bare 40 innlegg hver dag for å komme opp i 1200 hvertfallIkke hvr dag nei, det orker jeg ikke, ikke har jeg tid heller.
Derfor skravles det mye når jeg kan
HahaHva drømte dere i natt da jenter?
Jeg våkna med vondt i kjeven, drømte at jeg banka opp noen.. feilen ved å se gypsy sisters før leggetid, hjelp så tragisk program, men ble helt revet med tydeligvis.
Bare 90 nåDet klarer du fint![]()
Jamen 1200 tror ikke jeg holderVi trenger bare 40 innlegg hver dag for å komme opp i 1200 hvertfall![]()
Har dere tips om koselige julefilmer?
Ha en fin dag , og kos degNei, nå er båten straks fram! Så vi snakkes litt senereha en fin dag
![]()
Jamen 1200 tror ikke jeg holder
Hva slags film er det?ÅÅ ja, de fire legendene tror jeg de heter. Den elsker guttene her.
Hahajeg drømte at vi ble fanget av noen gale mennesker i en forfaller del av sykehuset
![]()
Jeg har satt på en maskin med klær, lagt sammen to maskiner , sydd to bukser og vært på tur med hunden !Nei nå må eg vaske klær!
tlf min ser ikke ut tilå ha overlevd doturen ....
å være på topp 30Holder til hva?
Pokker så effektiv.Jeg har satt på en maskin med klær, lagt sammen to maskiner , sydd to bukser og vært på tur med hunden !![]()
Hva slags film er det?
Jeg elsker polarekspressenHar dere tips om koselige julefilmer?
Nei ikke til topp 30 regner jeg med.Jamen 1200 tror ikke jeg holder
Pokker så effektiv.
Jeg har satt på en vaskemaskin og ryddet alle julegaver inn på rommet hvor de skal være. De sto i gangen
så har jeg laget armebånd sammen med poden
Mikke mus må vi også ha med ossDe fem legendene het det visst, bruker å komme på TV til jul. Mikke mus og vennene hans feirer jul til toåringen og heldiggrisen babe må vi ha med ossMed grimm og gru også men da blir det litt forklaring underveis.
Jeg elsker polarekspressen![]()