Hehe ja ikke sant.Blir jo greit det. Da kan man følge med på det som blir skrevet igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja ikke sant.Blir jo greit det. Da kan man følge med på det som blir skrevet igjen![]()
Det er sant
Men hun sov vel da vi satt å skravla i natt???![]()
Som å gå ut av den? Ja
Husker ikke alt. Men skulle på kontroll på sykehuset, så kom vi på feil plass, og ble pekt av en sykepleier hvilket bygg vi skulle i. Det var heelt falleferdig og skulle ikke tro det var trygt å bruke. Men der inne ble vi fanget , av noen mennesker som var kjempe skumle.Hva drømte du?
Jeg er jo på 350 nå, skal vel klare 150 til i dagVet ikke om jeg klarer 500 da! Men 2-300 må jeg få til![]()
Ja det gjorde jegDet er sant
Men hun sov vel da vi satt å skravla i natt???![]()
jeg har vunnet 2 ganger jeg daVil jo gjerne vinne![]()
HeheSå kjedelig da
Du må få deg android sier jeg![]()
Jeg er jo på 350 nå, skal vel klare 150 til i dag
Vet ikke om jeg klarer 500 da! Men 2-300 må jeg få til![]()
jeg har vunnet 2 ganger jeg da
Nei, hun var no med ganske lenge... Så den damen trenger ikke mye søvn![]()
Ååh ja. Sånn ta den helt vekk fra bakgrunnsprogrammene og ? Skal prøve .Som å avslutte den. Selv om du bare rykket på home knappen, så er den ikke avsluttet.
Jeg er jo på 350 nå, skal vel klare 150 til i dag
Oi! Heldige du![]()
Neimen uff daHusker ikke alt. Men skulle på kontroll på sykehuset, så kom vi på feil plass, og ble pekt av en sykepleier hvilket bygg vi skulle i. Det var heelt falleferdig og skulle ikke tro det var trygt å bruke. Men der inne ble vi fanget , av noen mennesker som var kjempe skumle.
Yes, det er måletÅ slik å forståtrudde du mente 500 i dag jeg
men da har du 250 i dag som mål da ?