Nei, er du gal. Totalt.)Oj. 500på en dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er du gal. Totalt.)Oj. 500på en dag?
Etter den drømmen jeg hadde i natt, så tviler jeg ikke .Det tror jeg, du er sikkert så trøtt og ser derfor syner
Er vel eneste fordelen jeg har ogsåNoen fordeler har hun som står opp tidlig![]()
Konkurranse instinktet slår innIkke jeg heller
Har ikke sett etter i dag, men var vann i den i går da jeg la meg.Ser du om det er fukt i den?
Ikke jeg heller. Kommer nok ikke til å kjempe i toppen heller. Holder meg til planen om topp 100Ikke jeg heller
Nå er appen min tilbake til det samme tullet som i gårinnleggene tar tid og jeg kommer meg ikke ut av generelt
blir litt sånn at da gidder jeg nesten ikke å bruke tid her
Legg inn spørsmål på tekniskNå er appen min tilbake til det samme tullet som i gårinnleggene tar tid og jeg kommer meg ikke ut av generelt
Blir jo greit det. Da kan man følge med på det som blir skrevet igjenMidt i mnd gør det nok det
Hva drømte du?Etter den drømmen jeg hadde i natt, så tviler jeg ikke .
Er her sikkert da også for da er guttene mine på badeland
Er vel eneste fordelen jeg har også
Noen fordeler har hun som står opp tidlig![]()
Har ikke sett etter i dag, men var vann i den i går da jeg la meg.
Som å gå ut av den? JaPrøvd å avslutte appen?
Må nesten gjøre det.Legg inn spørsmål på teknisk
Ikke jeg heller. Kommer nok ikke til å kjempe i toppen heller. Holder meg til planen om topp 100![]()
Gjør visst detKonkurranse instinktet slår inn![]()
Nå er appen min tilbake til det samme tullet som i gårinnleggene tar tid og jeg kommer meg ikke ut av generelt