Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker dere en riktig fin dag! Skal dere noe gøy?
Oj så spennende.Takk i like måte
Jeg sitter her å funderer på hva sambo har funnet på. Han sier vi skal opp til svigers idag for å se på noe, men han vil ikke si hva det er vi skal se påNyskjerrige meg sliter med å ikke lure på hva vi skal
Skal du noe gøy idag da?
Ønsker dere en riktig fin dag! Skal dere noe gøy?
Aha er du det jaKokk![]()
Trene og rydde!Ønsker dere en riktig fin dag! Skal dere noe gøy?
Ja det er morroAha er du det ja![]()
Oj så spennende.
Det hadde jeg også vært for å si det sånnJaa, veldig spennende! Prøvde å spør han ut om hva det er vi skal, men han var veldig hemmelighetsfullBlir så nysgjerrig jeg!
Det hadde jeg også vært for å si det sånn
Ja, det er godt med litt ekstra plassHer er 180 for lite syntes jegmen det hadde det vært uansett hvilke størrelse sengen hadde vært. Jeg liker å ha litt plass rundt meg når jeg sover, for jeg blir så varm. Men mannen er en frysepinn, så han følger etter meg hele natten
![]()
Da har du jo utrolig god plassEg har 180 seng heilt for meg sjøl. Da anbefales på det sterkeste![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva spiste du da?Var nydelig![]()
Håper den blir fin til deg ogsåØnsker dere en riktig fin dag! Skal dere noe gøy?
TakkHåper den blir fin til deg også
Her skal vi snart på tur![]()
Får håpe det er noe gøyHehe ja, vanskelig å ikke bli nysgjerrig![]()
Da har du jo utrolig god plass![]()
Jeg skal bare være husmor. Passe ungen, rydde og lage søndagsmiddag mens huleboermannen pusser opp babyrommet.Trene og rydde!
Ugg! Ha en fin dag likevelJobbeeee