Deilig det og
Liker det innimellom her![]()
Det e så digg
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig det og
Liker det innimellom her![]()
Det er no det Apple produktet da vettu![]()
Skal ikke dere sove snart nå?
Jeg har hatt appel produkter i mange år nå, er ganske fornøydApple er no dritthaha
Man er vel ofte enten apple eller ikke tror jeg...jeg er veldig anti apple selv om jeg ikke har prøvd det ut veldig mye![]()
Da er nok sterkt noe annet for deg enn for megHva legger du i sterk mat da? Hot saus og masse jalapenos er ikke sterkt på taco![]()
Var nydeligHåper den smaker
Akkurat ferdig her![]()
Har kommet meg i seng nåSkal ikke dere sove snart nå?
Spist ferdigSett deg å spist mat du nå!
oo men kan jo være lurt å jobbe litt ogsåFår jo penger bare ved å møte opp![]()
Alle vet at når mnd er slutt ligger du på toppJepp...time will show![]()
Fin plass det!Kan ihvertfall ikke ligge på 8.plass![]()
Ble ikke noen resterSend litt hit da![]()
Du och jagApple er no dritthaha
Man er vel ofte enten apple eller ikke tror jeg...jeg er veldig anti apple selv om jeg ikke har prøvd det ut veldig mye![]()
Samme greia her altsåRart det derinne hører hun alt , og har vi godbit , da hører hun til og med ting som ikke blir sagt
![]()
Den var kjempegodKos deg med maten![]()
Natta og sov godtDa tar eg kveld. Eller skal hvertfall prøve. Før 12 er ikke kvardagskost altsånatta jenter
Hehe . Bra hun kom tilbake da. Det som er skummelt med vår er at hun liker biler veldig godt, og vil gå etter deSamme greia her altsåHer om dagen klarte ene å komme seg ut av døra i et hektisk øyeblikk. All verdens godbiter og tilsnakk hjalp ikke på å lokke henne tilbake. Heldigvis ble hun fort lei av regnet og kom inn igjen av seg selv
![]()
God nattaDa tar eg kveld. Eller skal hvertfall prøve. Før 12 er ikke kvardagskost altsånatta jenter
![]()