Bruker kun pc når jeg er hjemme jeg.
Brukte det mye mere før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker kun pc når jeg er hjemme jeg.
Ja utrolig . Til mannens store fortvilelse . Siden jeg har lagt den i midtenDet husker jeg at jeg brukte også! deilig![]()
jeg gidder ikke hverken nettbrett eller mobil hjemme her, har jo ørten sider oppe på engang..Brukte det mye mere førmen med mobil og nettbrett så blir det ikke samme
![]()
Vi har både Mac og en pc med windows 8. Jeg skjønner ingen av de![]()
HahaHahahahaser faktisk for meg f.eks forrige helg da mannen var på firmafest.
Jeg ligger fint og sover, og mannen kommer hjem dritafull og skal legge seg...
Detter pladask ned på senga (veldig vanlig i den tilstanden) og jeg flyyyr gjennom taket!!!
Wohooo, here I go!
Hjeeeelp!!!!
Det e 4 madrasser til sammen. 2 av de er like. Og hver av de 2 er ulike på hver side. Altså en madrass kan være ulik når en snur den. Så om eg finner meg en mann kan han velge hvor hard/mykt han vil ha det på si side. Men da får han snu madrassene sjølhaha
Sent from my iPhone using BV Forum
Den er dessverre ikke detTenkte Mac var lik iPhone jegdyr investering
må vell sette meg ned en dag å se på den.
![]()
Ja utrolig . Til mannens store fortvilelse . Siden jeg har lagt den i midtenmen må jage han vekk fra den innimellom og
![]()
Haha jaHahablir litt slik at nå har du gjort din plikt, så legg deg på din egen side
![]()
jeg gidder ikke hverken nettbrett eller mobil hjemme her, har jo ørten sider oppe på engang..
Bra planlagt da![]()
Den er dessverre ikke dethar ikke gitt vår en sjanse heller
![]()
jeg var uten pc lenge, men da den nye kom var det rett på denSant det ja! Men når man ikke er vant til å bruke pc lengre, så blir det uvant![]()
Ja mage går ikkemen rygg går heller ikke. Siden livmoren og babyen da klemmer på hovedpulsåren . Så klarer det maks 3-4 minutter. Og på ultralydbenken på sykehuset blir jeg ekstremt dårlig av å ligge på etter bare 1 minutt . Tror det er vinkelen på den som får ting til å presse ennå mer på feile plasser. Og når han da trykker på magen samtidig gir jeg opp.
![]()
jeg var uten pc lenge, men da den nye kom var det rett på den![]()
Får jo penger bare ved å møte oppingen penger uten litt jobbing
Vi har både Mac og en pc med windows 8. Jeg skjønner ingen av de![]()
Er det sååå grusomt her?!?Javar litt plagsomt å være stuck bare her inne
![]()
Jepp...time will showGjenstår å se