Savner det spesielt på dager jeg er dårlig . For da er det best å ligge på rygg. Men jeg blir jo ennå mer dårlig av det nå![]()
Skjønner! Det er godt å ligge på magen til tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Savner det spesielt på dager jeg er dårlig . For da er det best å ligge på rygg. Men jeg blir jo ennå mer dårlig av det nå![]()
Haha. Bruker heller aldri pcmobilen funker til alt
![]()
Haha. Bra dere ikke har vannseng, da hadde du vært fortapt!Er det, så jeg snur på madrassen ganske ofte så den ikke blir nedliggi. Flyr jo nesten opp i taket innimellom fordi jeg er så letthaha
Har den ikke på høykant altså???haha
Men hva om du får deg en mann som vil ha samme side som deg???
Jeg sover som oftest på magen , så blir dårlig søvn på meg nå .Skjønner! Det er godt å ligge på magen til tidermen jeg ligger mest i fosterstilling
![]()
Gleder meg så sykt til jeg kan ligge på rygg igjen , og magen![]()
Er det windows 8?Den gjør det ja! Å så skjønner jeg så lite av den nye pcnmen har ikke gitt den noen sjansje heller da!
Jeg sover som oftest på magen , så blir dårlig søvn på meg nå .
Den gjør det ja! Å så skjønner jeg så lite av den nye pcnmen har ikke gitt den noen sjansje heller da!
Masse forskjelligHva du kjøpte da?
Nei tror ikke detHun trenger ikke å være redd![]()
Ja mage går ikkeLettere å ligge på rygg en mage nå og vel?hihi
Men ser faktisk "problemet" selv om jeg ikke har vært der i din tilstand...
HahahahaHuff! Du skulle ha laget hull i madrassen![]()
Bruker kun pc når jeg er hjemme jeg.Å jahar nettopp kjøpt meg ny pc, men blir ikke brukt! Har brukt mobilen for lenge trur jeg
![]()
Regner med det jaHun er vell på topp i morgen![]()
Vi har både Mac og en pc med windows 8. Jeg skjønner ingen av deJeg har Mac![]()
Hahahahaja det hadde gjort seg
har gravidpute da. Den er digg
![]()
Haha. Bra dere ikke har vannseng, da hadde du vært fortapt!