Vi ber forumansvarligom å stenge tråden kl 23 hver kveld
Ja! Eller 22 er greit å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ber forumansvarligom å stenge tråden kl 23 hver kveld
Altså når du velger å putte nøtter inni deg må du jo regne med litt biting![]()
Skjønner at det er greit å komme inn der ogsåHehe nei er helt grei denne plassenmen ville jo inn på terminforumet mitt også
![]()
Det er så godt ja!Spiser du det bart og, eller bare på pizza
?
Nei tror ikke jeg har smakt de. Men de høres god utJa det er jo sant...
Huff. ..
Har du smakt de crisp m&m da? De er best, og de kan jeg spise![]()
Ja er på appenSkjønner at det er greit å komme inn der også
Er du på appen eller?
Er på appen jeg også, men ingen problem herJa er på appenden var ikke sånn før idag
Flere som sliter med at meldinger tar litt tid å sende? Og jeg kommer meg ikke ut av genereltså er stuck her på skravletråden
![]()
Jeg var vel i aktiv fødsel i 4-5-6-7 timer, hahaUsj.. Den er lei . Jeg hadde rask fødsel sist da. Så håper på det samme nå![]()
Ja det er jo sant...
Huff. ..
Har du smakt de crisp m&m da? De er best, og de kan jeg spise![]()
En av favoritteneDen er nice den da![]()
Dytt i deg vitamin D
Håper det snart går over![]()
Ja det burde viEnig ! Burde det![]()
Hehe...da er det bare å dytte innpå det som erGjøre jo det jo! Tar til og med tran!!! Om det kan hjelpe meg å bli gravid så må det prøveshehe
Nei ikke lenge det hellerJeg var vel i aktiv fødsel i 4-5-6-7 timer, hahavet ikke hvor lenge den varte. Men ikke så lenge det heller da.
Jeg vil ut , men går jo ikkekjenner jeg er litt seig i fingreneikke så lett å komme seg ut herfra
![]()
JobbeHva skal jeg gjøre på nattevaktene mine da?!![]()
Nei tror ikke jeg har smakt de. Men de høres god ut![]()
Ja ok, 22 daJa! Eller 22 er greit å![]()
Hmm.. Min bruker en del sekunder på å bli sendt . Og så noen sekunder på å komme til det jeg skrev , og jeg får ikke gått ut av generelt .Er på appen jeg også, men ingen problem her