Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Au da?!?
Kommer det av da???
Vitamin D mangel tydeligvis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au da?!?
Kommer det av da???
Var moden og hadde 2 cm åpning jeg også. Så de håpte jo at det skulle starte av seg selv. Men etter 4-5 dager satt de meg igang.Jeg håper jo jeg slipper å vente noe særlig da. For det blir jo bare ennå mer piningmen har jo mellom 2 og 3 cm åpning nå, så håper det starter av seg selv rundt den datoen jeg får
![]()
Bare saltIkke dumt detHva smak da?
![]()
Ååh?!??? Må jeg jobbe på jobb mener du??Være på vakt så klart![]()
![]()
Jo har sjokolade i kjøleskapet, men da må jeg jo reise meg?!
Nøtteallergi???
Her har hun våknet litt tidlig i det siste og ofte havnet i vår seng. Begynte med det etter en lang runde med sykdom.
Nei, men jeg blir kastet ut hele tiden???Flere som sliter med at meldinger tar litt tid å sende? Og jeg kommer meg ikke ut av genereltså er stuck her på skravletråden
![]()
Ja, er det ikke det som er hele poenget med en jobb daÅåh?!??? Må jeg jobbe på jobb mener du??![]()
Hahahunder altså!! Min er straks ferdig med løpetiden sin . Hurra
![]()
Dytt i deg vitamin DVitamin D mangel tydeligvis...håper det hjelper fort nå
![]()
Tar litt tid her ogsåFlere som sliter med at meldinger tar litt tid å sende? Og jeg kommer meg ikke ut av genereltså er stuck her på skravletråden
![]()
Å nei...så mye som inneholder det daJa, har visst det selv om det ikke vises på prøvene
Pluss mandler og peanøtter![]()
Usj.. Den er lei . Jeg hadde rask fødsel sist da. Så håper på det samme nåVar moden og hadde 2 cm åpning jeg også. Så de håpte jo at det skulle starte av seg selv. Men etter 4-5 dager satt de meg igang.
Forferdelig å ligge sånn å vente!
Her håper jeg hun klarer å sove litt mer i senga si snart. Kan ikke komme i vår seng hver kveld heller :/Her sku eg ønske av og til at han klarte å sove i senga med meg. Men han har aldri klart å sove i sengen med meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Hmm.. Kastet ut har jeg ikke blitt ennå.Nei, men jeg blir kastet ut hele tiden???
Den er nice den daBare saltsørlandschips!
Hehe nei er helt grei denne plassenTar litt tid her også
Ikke dum plass å holde seg dette da![]()