Håper jeg ikke går glipp av noe viktig daSkjønner du ikke orker det ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg ikke går glipp av noe viktig daSkjønner du ikke orker det ja![]()
Ser ikke på noe av det eg hellerEnigselvom jeg ikke ser på noen av delene
![]()
Går i surt og sjokolade her. Også liker jeg fudge da![]()
Var midt i en serie når det startet opp, så da ble det helt glemt![]()
Jeg har og. Så du kan komme her![]()
Enigselvom jeg ikke ser på noen av delene
![]()
Forskjellig . Idag hadde jeg tomatpurre på bunnen på den ene. Så pepperoni over hele, og skinkebiter litt rundt omkring og ost på toppen.Så braHva bruker du ha på pizzan
Jeg elsker pepperoni på.
![]()
Håper jeg ikke går glipp av noe viktig da![]()
Nammisalt for godt!
VirkeligDu er snart i mål![]()
Forskjellig . Idag hadde jeg tomatpurre på bunnen på den ene. Så pepperoni over hele, og skinkebiter litt rundt omkring og ost på toppen.
På den andre lagde jeg en pizzasaus av tomatpurre , løk , urter og krydder. Så hadde jeg tomat og ost på toppen![]()
Hvor bodde du?Er du nærmere meg?
Ja, jeg synes jo det jeg ogsåSkjønnerJeg syns det er veldig underholdende og så gøy med alle kjolene. Kunne tenkt en del av de ja
![]()
HeheDen første der blir jo som stars og stripes på peppes...Ohhh...mmmm![]()
Ja, det synes jeg ogsånå må dere ta en skravlepause
Jeg hadde jo selvfølgelig karbonadedeig på den siste og daDen første der blir jo som stars og stripes på peppes...Ohhh...mmmm![]()
Ikke så farlig om jeg hopper over skjønner jegTrur ikke du har detrømme, iPhone, android, mat osv er diskutert
![]()
Husker sist lå jeg jo bare på sykehuset å venta på å bli satt igang liksom. Ikke artig nei... Visste bare at neste gang jeg skulle hjem så var det med babyJaamen skummelt når jeg får datoen . Bedre når ting starter av seg selv
![]()