ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Sikkert pga det er helg at det skravles myeLigger langt etter allerede og det er bare første dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert pga det er helg at det skravles myeLigger langt etter allerede og det er bare første dag![]()
Blekksprutpølse er populært her i husetDet gjør virkelig eg også. Såg de hadde laga blekksprut av ei pølse på denne leveringen som var denne uka. Med potetestappekanskje ungene spiser litt når det blir gøy laga til
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det gjør virkelig eg også. Såg de hadde laga blekksprut av ei pølse på denne leveringen som var denne uka. Med potetestappekanskje ungene spiser litt når det blir gøy laga til
![]()

Blekksprutpølse er populært her i husetog veldig enkelt å lage ..
Ja sånn jeg tenkte påOg her er bilde av det. Så e det litt lettere å se ka eg menerVis vedlegget 86068
Ja sånn jeg tenkte på![]()
Deler litt over halve pølsen i strimler nederst , uten å kutte noen av . Så steikes de i frityroljeHar aldri sett eller hørt om det før eg. Kordan gjør du det?
Deler litt over halve pølsen i strimler nederst , uten å kutte noen av . Så steikes de i frityrolje![]()
Ja, det håper jeg virkelig
Ellers ser det dårlig ut for meg![]()
Ja, må være detSikkert pga det er helg at det skravles mye![]()
Ja, vi bruker stort sett fullkorn herEniglefse gjør måltidet veldig bra
![]()
Ja, det gjorde jo det. Har startet relativt rolig i dag herForandret seg raskt i begynnelsen av oktober og![]()
Kan være det og går. Ikke prøvd det førÅhh. Ikke på steikepanna?
Kan være det og går. Ikke prøvd det før![]()
Her bruker vi litt forskjellige . Blir ofte de vanlige daJa, vi bruker stort sett fullkorn her![]()
Ja er jo ikke noe avansert liksomOki.får prøve meg frem en dag
Ja er jo ikke noe avansert liksom![]()
Men vi friterer de bare i panne da . Og det har vel alle på kjøkkenetNei. Var bare litt usikker på om den sku kokes eller steikes. Men ut fra bildet ser den steikt ut. Og adamsmatkasse lager oppskriftene ut fra basis utstyr folk har på kjøkkenet. Så tenker det må være noe sånt lett![]()
Jeg har blitt hekta på SOA så blir vel å se noen episoderHadde jo liksom tenkt å få gjort litt husarbeid i dag, mem det ser dårlig ut gittsliten...
Finne en film etterhvert kanskje
Planene deres i kveld da?