Skravletråd :)

Noen som vet om det pleier å komme oppdatert topp 100 liste akkuratt kl 00.00 i mnd skifte?

Sent from my iPhone using BV Forum
Om det gjør det så klarer ikke jeg holde meg våken til den tid:p
Men ser ut til at vi er innenfor nå da;)

Ja, eg sa jo til alle at de skulle få velge hva de ville ha sjøl. Så gikk minsten plutselig bort å putta en kjærlighet oppi ein av bøttene. Så da måtte eg jo gi kjærlighet i tillegg til de andre og :p og så kom eldste. Han ville jo og gi :p selvfølgelig :p så da ga han noen skum spøkelser. Til alle. Så bøtta gikk litt kjappere enn forventa ei stund :p

Hehe, så kjekt da:D Herlige:D
Her tittet veslegutt veldig forundret på de, og lo av noen og andre bare pekte han på og sa der:P

Noen som vet om det pleier å komme oppdatert topp 100 liste akkuratt kl 00.00 i mnd skifte?

Den kjem nok ikkje før utpå formiddagen i morgon. Dei hentar vanligvis ut tala då.

Om det gjør det så klarer ikke jeg holde meg våken til den tid:p
Men ser ut til at vi er innenfor nå da;)

Eg e ikkje. Tørr ikkje legge meg. MÅ utnytte siste halvtimen :p

Haha, ja. Har god plass til det:p

Ja, 73.5 og 9 kg er vel midt på kurven og alt berre velstand det? :)

Han er en liten gutt og under gj.sn. Men det er jo ikke unormalt eller ekstremt lite;)
Han følger sin kurve perfekt da:D

Takk da samma. Blir spennende å se om eg holder meg på topp 30 eller om det blir den kjipe 31.plassen :/

Det går nok heilt fint! Berre 25 minutt igjen:D og du låg ca 50 innlegg foran meg, så eg ryk nok før deg;)

Back
Topp