Haha! Kan jo hende det da xDHei hå og god kveld. Er det mange som har hatt besøk av knask eller knep i dag?her har ikkje vore nokon. Men kan ha noko med å gjere at eg bur på hotell då
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Kan jo hende det da xDHei hå og god kveld. Er det mange som har hatt besøk av knask eller knep i dag?her har ikkje vore nokon. Men kan ha noko med å gjere at eg bur på hotell då
![]()
Kan vel fort bli litt mye ja
Jeg liker bedre de søte jeg![]()
Det var en god pris49 kr på nille![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja blir litt overraska om det kjem nokon. Nesten så eg ikkje tør å åpne dåHaha! Kan jo hende det da xD
Vi venter med å kjøpe kostyme til hun begynner å vise interesse selv. Satser på de søte og ikke de skumle til å begynne medHeilt enig med deg![]()
Er alle friske hos dere da?
Hahah.. litt dumt hvis du har glemt at du har bestilt roomservice.Ja blir litt overraska om det kjem nokon. Nesten så eg ikkje tør å åpne då![]()
Hihi, han skal eg passe på å sleppe innHahah.. litt dumt hvis du har glemt at du har bestilt roomservice.
Det var en god pris![]()
Nå er det snart 4 timer siden forrige oppdatering, så jeg er sikker på at jeg har falt igjen.Litt usikker på hvor jeg er nå, rundt 16 kanskje:/
Vi venter med å kjøpe kostyme til hun begynner å vise interesse selv. Satser på de søte og ikke de skumle til å begynne med![]()
Spennande å sjå om nokon tek eit siste skippertakNå er det snart 4 timer siden forrige oppdatering, så jeg er sikker på at jeg har falt igjen.
Så kjedelig, var først i går jeg begynte å kjenne meg bedre. Synes det er veldig langvarig nå i høstNja. Forkjølelse og stygg hoste. Men no har eg akkuratt vært syk denne uka.![]()
Ja, skjønner den. Så det var rimelig billig for Smågodt rundt om denne uka daGreit å slippe å legge ut så mye penger. Brukte nok på snopet til de
Det er det nok. Det ryker av bv i dag. Brenner på de fleste tråder...Spennande å sjå om nokon tek eit siste skippertak![]()
Det har helt sikkert jeg ogsåNå er det snart 4 timer siden forrige oppdatering, så jeg er sikker på at jeg har falt igjen.
Så kjedelig, var først i går jeg begynte å kjenne meg bedre. Synes det er veldig langvarig nå i høst![]()
Nei, er vel i tidligste laget endaJa, minsten her var ikke så veldig intresert her
Ja, skjønner den. Så det var rimelig billig for Smågodt rundt om denne uka da![]()
Ja, det skjønner jeg. Tenkte hvis du bare skulle kjøpe til dine daJa, men pleier å kjøpa innpakka snop. Sånn ift bakterier osv![]()