Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jeg forstår han så godt . De der tingene en må tygge på er helt forferdeligJa, var det eg tenkte kunne vært greitproblemet var i grunn å få tatt bilde. For han bare brekka deg med den bildebrikken i munnen sist.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi. E jo midt i kremen joÅh, såpassWeehooo...Det skal bli koselig.
Mannen gleder seg han ogHan var litt skeptisk når jeg nevnte hvor, men så lenge det var julemarked så er han med
![]()
Hmm.. Dumt at noen ødelegger opplevelsen med å ikke være nøye daDet kan godt hende. X'en min sa det samme som deg, helt til han smakte kjøttet pappa hadde. Då likte han da kjempe godt.
JaSyns folk kan roe seg litt ned no![]()
Uff jeg forstår han så godt . De der tingene en må tygge på er helt forferdelig![]()
Er godt det ogMå ha den helt gjennomstekt![]()
Hmm.. Dumt at noen ødelegger opplevelsen med å ikke være nøye da![]()
Jeg ogJa, de e ikkje nåke kjekke. Og han brekker seg av ingen ting til vanlig.
Javet ikke kor jeg ligger nå, men har lagt altfor langt bak , og ikke vært her så mye i løpet av dagene
![]()
Jeg oghaha .. Det er en av grunnene til jeg ikke har operert ut tre av visdomstennene ennå
pga de sitter så langt bak, og da blir jeg kvalm av både bedøvelsen og tingene som skal baki der. Pga brekninger
![]()
Ja ser sånn utEg ligg og alt for langt bakså vi må bare skravle ila. natta vi då
![]()
Hehe det hadde vært diggOff. Får be de putta deg i narkose![]()
Hihi. E jo midt i kremen jomå ikkje være skeptisk til det
Er godt det ogmen blodig takler jeg ikke
![]()
Ja ser sånn utmen med en gang jeg kommer på noe annet å gjøre, så går det plutselig noen timer jeg glemmer å kom innom
![]()
Mhm.. Samme med sushi . Skjønner ikke hvordan folk kan spise detNei, æsssjj!! Det er ufryselig![]()
Hehe det hadde vært diggsove seg igjennom det
![]()
Neste mnd skal jeg hvertfall ikke sikte meg inn på topp 30Hehe. Akkuratt sånn det er her også
Bygutt han vettu![]()