Noe annet hadde vært surt, skravlet jo temmelig mye i begynnelsenDet e sant.får bare kryssa fingra for at det holder
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi må tro det holder helt inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe annet hadde vært surt, skravlet jo temmelig mye i begynnelsenDet e sant.får bare kryssa fingra for at det holder
![]()
Tror ikke jeg rekker innom noe mye i morgen heller, men håper det holder
Satser på premie denne gangen![]()
Vi er er sjelden hjemme den dagen og det er like greitNei. Feirer ikke vi heller anna enn at ungene syns det e veldig kjekt når det kommer utkledde de kan dele snop med. Huset blir ikke pynta i oransje for å si det sånn![]()
Noe annet hadde vært surt, skravlet jo temmelig mye i begynnelsen
Vi må tro det holder helt inn![]()
Aldri vunnet noe før, så nå er det på tideJeg tror det holder for deg jaDu er såpass høyt oppe
Jeg ligger sånnsett i fareland enda
![]()
Det hadde vært stas med premie. Har du vunnet noe her ine før?
Ja, det er myeJaaaa. Vi må jo klare det. Eg e ca 100 innlegg fra 2000 poeng. Så da e dessidert min pers rekord på en mnd hvertfall![]()
Vi er er sjelden hjemme den dagen og det er like greit![]()
Aldri vunnet noe før, så nå er det på tide
Har du vunnet noe da?
Ikke værst detJaaaa. Vi må jo klare det. Eg e ca 100 innlegg fra 2000 poeng. Så da e dessidert min pers rekord på en mnd hvertfall
Okei, det er jo noe man har bruk forTo stellematter![]()
Okei, det er jo noe man har bruk forDenne mnd er det jo så utrolig mange fine premier
![]()
Ja, det er mye
Lenge siden jeg har hatt så mange innlegg, har ikke kommet på topp 100 alle mnd i det siste![]()
Ikke værst det![]()
Det var jo så mange fine premier at jeg tenkte jeg måtte prøve litt ekstraNei. Ikkje eg heller. Hihi.
Nei, men når det ikke holder til topp 30 en gang så e det ikkje godt nokhehe
Det var jo så mange fine premier at jeg tenkte jeg måtte prøve litt ekstra![]()
Haha, det er nå sant![]()
Hadde passet bedre med 2000 innlegg denne mnd sånnsett da.
Det e santdet e vel det det pleier å være?
Neida, det var ment som en spøk! Kommer aldri til å være synd på barnet mitt selv om hun får bursdag 22/12. Det blir til slik man gjør det til og vi kommer nok til å finne en perfekt løsning for å både feire bursdag og jul og skille de dageneDu.... Det er ikke synd på ungene selv om de er julebarn![]()
Aner ikke om den er det. Står i hylle for bakevarer og ikke i hylla der alt glutenfritt står, men om det har noe å si, aner jeg ikke.Bruker ikke grilliermel jeg, men er den glutenfri?
Husmannskost er god kost![]()