Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde bare alle tatt en skravlepause, så kunne jeg slappet litt avMå jo det når det er så jevnt![]()
Ja, det er veldig jevnt. Vet ikke hvilken plass jeg ender på til slutt.Trur eg var på 24. Eller 25. Men det er jo så tett....
Ja, skjønner den. Gidder ikke finne fram pcen jegSjelde her og, men måtte jo teste![]()
Fått skravla noe mer eller? Håper du holder deg på topp 30![]()
Ja, jeg har tro på at du klarer detTrur eg va kravla meg oppå 26 plass sist oppdatering.håper og eg klarer å holde meg der
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, er han klar for morgendagen eller?Sio masko e på kan eg legga ut bilde. Vis vedlegget 85678
Han sku absolutt ha spøkelsesmasken på butikken i sted.![]()
Ja, jeg har tro på at du klarer det![]()
Hihi, er han klar for morgendagen eller?![]()
Godt er vel å ta litt i, men er nr 13 nåMå bare skravle noe ekstremt i dag og i mårenligger du godt ann?
Okei, helt greit å holde seg hjemme da. Høres koseligere ut detJa, vi skal ikke ut å gå da. Bare ha den på her når de andre kommer på besøk![]()
Godt er vel å ta litt i, men er nr 13 nåSynes likevel folk nærmer seg raskt, og jeg skravler lite for tida
![]()
Okei, helt greit å holde seg hjemme da. Høres koseligere ut det![]()
Jeg føler meg ikke helt trygg om folk sitter her hele nattaMen e bare 1 dag igjen da. De klarer ikke skravle deg ut av 30 plass da![]()
Ja, greit å vente til han er litt størreSyns han e litt for liten enda. Kanskje neste år.![]()
Hadde bare alle tatt en skravlepause, så kunne jeg slappet litt av
Nå føler jeg at jeg må få inn noen innlegg også![]()
Jeg føler meg ikke helt trygg om folk sitter her hele natta
Rekker knapt innom i morgen og i et godt tempo kan man jo få litt innlegg den siste dagen også![]()
Tror ikke jeg rekker innom noe mye i morgen heller, men håper det holderJa, ikke santHaha. Den får du ta på lørdag
![]()
Ja, greit å vente til han er litt større
Aldri feiret noe her, og ingen planer om det i år heller![]()