Skravletråd :)

Jøss..??? Her har alle butikkene fått?!
Altså jeg kunne kjørt 2 minutter lengre, så hadde de sikkert hatt der. Men var på nærmeste . En Kiwi. De har julebrus , kakemenn , pepperkaker , kinder julenisse og kinder julekalender . Men ingenting annet julesnop :O ser ut som de først vil bli ferdig med Halloweensnopet :)

Da er du/dere flink må jeg si. Det hadde aldri jeg klart:P
Snopstopp frem til jul da? Slanker deg eller bare en utfordring?:)
Kan spise litt på lørdager, da:p
Er vel en måte å leve sunnere på...har slanket meg ferdig, men holder meg fortsatt borte fra snop i ukedagene:D

Altså jeg kunne kjørt 2 minutter lengre, så hadde de sikkert hatt der. Men var på nærmeste . En Kiwi. De har julebrus , kakemenn , pepperkaker , kinder julenisse og kinder julekalender . Men ingenting annet julesnop :O ser ut som de først vil bli ferdig med Halloweensnopet :)
Ja, ja...da slapp du å forspise deg på juleskum:p

Kan spise litt på lørdager, da:p
Er vel en måte å leve sunnere på...har slanket meg ferdig, men holder meg fortsatt borte fra snop i ukedagene:D

Åja, men daså:) . Hender det blir oftere enn lørdag her da desverre:P

Hehe :) jeg ba mannen om å lage kjøttkaker her for en stund siden , pga jeg var dårlig orket jeg ikke. Da kom han hjem med fjordland :D :oops:

Jeg var ikke helt på jordet her nei for han kom hjem med en grandis til meg og skal spise pølse i lompe selv:P hahaha

Pølsegrateng i dag :D Nomnom! :D

Jeg har pleid å lage hjemmelagd gryterett, enten med karbonadedeig eller biff/kylling . Gryterettene blir forskjellig hver gang alt ettersom hva vi har i huset av grønnsaker :)
Men det er også godt med italiensk eller amerikansk gryterett oppi :) og salat. Gjør det på samme måte som når en bare har kjøttdeig oppi. Kutter av toppen og fyller oppi med salat og gryteretten :)
Flott tips! Hvis du lager selv, hva slags sausbase lager du?

Bra det da :) vurderer en tur på butikken , så jeg kan lage noe godt når mannen kommer hjem :) MEN jeg er så trøtt at jeg tror ikke kroppen orker å bevege seg.

Hm, ja...Det er jo alltid kjekt å overraske:) Men om du er så sliten ville jeg heller slappet av;)
Dere har ikke noe godt hjemme?:)

Back
Topp