ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
ÅåhTåler ikke sitrus![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅåhTåler ikke sitrus![]()
![]()
Så snill farmor da
Må gjøre meg klar nå
God bedring![]()
Da får vi krysse fingrene for at det forsvinner like kjapt som det kom![]()
Hahaha. Jaja. Kommer til å se ut sesong 5 i dag daNei, her klarer jeg ikke la vær å se viderehaha
Ååh![]()
jeg hadde blitt så lei meg hvis jeg ikke tålte det
![]()
Ja man blir jo vant til det og regner jeg medEr så vant til det, så tenker ikke så mye på det lenger![]()
![]()
Så bra hun hjelper til når du er sykDet håper jeg![]()
Veslegutt koser seg heldigvis med farmoren, og ikke en superslapp mamma![]()
I dag blir det hjemmelagd suppe som jeg har tatt opp av fryseren.Hva blir middagen idag damer?![]()
Hadde planer om gryterett i pitabrød i kveld med min kjære. Men han blir plutselig forsinket hjem, så da røk den planenI dag blir det hjemmelagd suppe som jeg har tatt opp av fryseren.
Aldri spist. Hvordan gjør du det? Hva slags gryterett?Hadde planer om gryterett i pitabrød i kveld med min kjære. Men han blir plutselig forsinket hjem, så da røk den planen![]()
Jeg har pleid å lage hjemmelagd gryterett, enten med karbonadedeig eller biff/kylling . Gryterettene blir forskjellig hver gang alt ettersom hva vi har i huset av grønnsakerAldri spist. Hvordan gjør du det? Hva slags gryterett?
Så bra hun hjelper til når du er syk![]()
Hva blir middagen idag damer?![]()
Spennende. Du får gi en tilbakemelding når du vet hva det blirMannen som bestemmer i dag, så skal bli spennende å seBlir garantert noe enkelt når jeg er syk og jeg ikke lager klart
![]()
Spennende. Du får gi en tilbakemelding når du vet hva det blir![]()
HeheDet skal jeg gjøre![]()
Ville ikke blitt sjokkert om det var pølser og spagetti for eks![]()
Hehejeg ba mannen om å lage kjøttkaker her for en stund siden , pga jeg var dårlig orket jeg ikke. Da kom han hjem med fjordland
![]()
![]()
Jøss..??? Her har alle butikkene fått?!Jeg planlagte å kjøpe julesnop igår !! Men tror du butikken jeg var på hadde det da ?? Neeeeihar lyst på juleskum !!