ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Har gjerne ikke det. Ligger jo å fantaserer om all slags mat jeg ikke har i husetDa har du ikke noen valg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gjerne ikke det. Ligger jo å fantaserer om all slags mat jeg ikke har i husetDa har du ikke noen valg![]()
HahaNeeeei. Folk må skravla mindrehihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for detHa en fin dag du også![]()
Hahaeller du må skravle meeer
![]()
Snart er jo mnd over, så da er det bare til å starte på nyttEller bare det ja, var jo så flink i starten av mnd.
Snart er jo mnd over, så da er det bare til å starte på nytt![]()
Ser jo jeg aldri kommer opp på nivå med de som ligger på toppenDet e santalltid bra med ny start
![]()
Hahaeller du må skravle meeer
![]()
Masse lukke tilLitteraturhistorie! Tusen takkGår nok bra, har bare så mye annet jeg heller vil
![]()
Kanskje det er det R etter Ronja står for?Var innom å såg på innleggene no. Du har 185,89(!!!) innlegg i gjennomsnitt pr dag, mens eg har usslige 65,75 innlegg gjennomsnittlig pr dag.
Du e RÅ!!!![]()
DET er imponerende!!Var innom å såg på innleggene no. Du har 185,89(!!!) innlegg i gjennomsnitt pr dag, mens eg har usslige 65,75 innlegg gjennomsnittlig pr dag.
Du e RÅ!!!![]()
Skal ikke se bort ifra detKanskje det er det R etter Ronja står for?Rå?
![]()
Det kan være greit jaSnart er jo mnd over, så da er det bare til å starte på nytt![]()
Om folk skravler mindre vil det jo også bli mindre å svare påNeeeei. Folk må skravla mindrehihi
Aldri tid til å puste utSnart er jo mnd over, så da er det bare til å starte på nytt![]()
HahaAldri tid til å puste ut![]()
Dei gjer ikkje det. Menmen. Er jo kjekt ogsåHahanei de slutter liksom ikke å komme de der nye månedene
![]()
En må virkelig henge med helt fra starten for å klare å holde følge daDet kan være greit ja![]()
Ja hadde vært kjedelig om det aldri startet på nyttDei gjer ikkje det. Menmen. Er jo kjekt også![]()