ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja det vil jeg og tro. Uff. Stakkers barnSiden de har valgt å ta vekk programmet ++ så vil jeg tro det stemmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vil jeg og tro. Uff. Stakkers barnSiden de har valgt å ta vekk programmet ++ så vil jeg tro det stemmer.
Nei, virkelig ikke. Skjønner godt aat hun datteren sier at forholdet til moren nok er ødelagt for alltid.Ja det vil jeg og tro. Uff. Stakkers barnkan ikke være helt riktig satt sammen hun damen !
Oh yes, det er det.
Hvor er hjernecellene???
Dette er jo rett og slett tragisk![]()
Spiser rundstykker, ser på tv og leser på bv![]()
Du skal i dag da?
Har nettopp satt noen rundstykker og pizzasnurrer på heving![]()
Snekkeren er her for å bytte tre vinduer. Tror ikke vi får byttet alle i dag likevel. Dette hadde han aldri sett før... Da huset ble bygd har de lagd spor i bæringen og limt karmen fast. Får jo nesten ikke fra hverandre greiene og må gjøre masse greier for å få inn det nye fordi det ikke er plass i de andre sporene.
Her blir det avslapnIng resten av dagendeilig søndag!
Deilig
Her er det visst fotball på tv...så jeg ligger på sofaen og surferhehe
Sliten fra i går kveld..
Deilig
Her er det visst fotball på tv...så jeg ligger på sofaen og surferhehe
Sliten fra i går kveld..
Hva gjorde du i går?
Det var høstfest arrangert av Råde IL, så tok en tur dit for å støtte
Endte opp med halvannen time allergisk reaksjon pga en bitteliten kringle bit som uheldigvis hadde mandelfyllskal heretter alltid ha allergitabletter i veska
Var ikke hjemme før 2.
Ja det ble ganske godtDet blir vell godt![]()
Takk for detTakk det samme
Her blir det visst fotball besøk i dag![]()
Underholder grinete barn og lager middagHva dere holder på med da? Nettopp kommet hjem jeg![]()
Haha...søtingGrevling i taket, grevling grevelang, vi har en grevling i taket, grevelang....
Takk for detHa en fantastisk søndag du også![]()
Tusen takkHa en strålende søndag du også![]()
Jobber du natt eller?Underholder grinete barn og lager middag
Jobb i kveld..