Ja, helt håpløst!Må til fredrikstad får å ta blodprøver og jo...
Om man drar på legevakta...og røngten...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt håpløst!Må til fredrikstad får å ta blodprøver og jo...
Om man drar på legevakta...og røngten...![]()
Flott! Ja, takk og pris for barnehage.Nei, er sykmeldt så jobber ikke. Permisjon om 2 uker, ja![]()
Takk Gud for barnehage![]()
På Kalnes.Hvor åpner det?
De er 2 og 3 år gamle og klarer fint å denge hverandre uten opplæring i detHvorfor ikke?
Var i moss i stad jeg. Du får ta deg en tur innom Moss taekwondoklubbkanskje noe for barna dine?
![]()
Flott! Ja, takk og pris for barnehage.
Hvor er det?På Kalnes.
Vi får heldigvis tatt alt det på sykehuset i byen. Får bare ikke lov til å presse ut unger her![]()
Hahaha, godt sagtDe er 2 og 3 år gamle og klarer fint å denge hverandre uten opplæring i det![]()
Hvor åpner det?
Takk, det samme!Men send meg en melding på det. Jeg husker ingenting om dagen i denne gravidtåken![]()
Uff da...håper morgendagen blir bedredet har jeg![]()
har hvert helt kake i hele dag![]()
Har du ikke fått med deg det store byggeprosjektet ?![]()
De er 2 og 3 år gamle og klarer fint å denge hverandre uten opplæring i det![]()
Æsj...kjipt at ikke formen er 100% ennå...Følte meg ikke så sporty men...
Fortsatt svimmel og kvalm, men få som kan ta treningene mine...gikk ikke i bakken ihvertfall
hehe
Sofakos er digg![]()
Aha, det blir nok braMellom Råde og Grålum.
Rett før Quality hotell![]()
Det er nettopp det den gjør!Sola skinner alltid et sted bak skyene![]()
Fikk ikke gjort det da vi var på legevakta. Måtte til fredrikstad.
Men jeg må innom legevakta i moss først![]()
Ja, helt håpløst!
Vi har nettopp flyttet hit og er ikke så ofte lenger enn Moss, men når du sier det, så har jeg vel fått med meg litt bygging, men husket ikke hvor det var og hva det skulle bliTrodde alle visste om det. Det er jo det store som har skjedd i fylket siden.... Vel... Noensinne!![]()