Alle fått bøsse på døra? Her kom ingen.... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de så sene hos dere? Jeg ble nettopp ferdig. Gått i 2 og en halv timeventer spendt på oppdatering.. Her venter vi på at noen skal komme å banke på![]()
de kom aldriEr de så sene hos dere? Jeg ble nettopp ferdig. Gått i 2 og en halv time![]()
Alle fått bøsse på døra? Her kom ingen....![]()
Dåååårlige greier :/de kom aldri![]()
Så dårlig! Jeg har gått rundt i regnværet i 2 og en halv time og ringt på alle dører på kartet mittAlle fått bøsse på døra? Her kom ingen....![]()
ja jeg har jo sitti her klar med den blå lappen jeg. så får ringe inn å gi i stedet.Dåååårlige greier :/
Sånn skal det gjøresSå dårlig! Jeg har gått rundt i regnværet i 2 og en halv time og ringt på alle dører på kartet mitt![]()
ja jeg har jo sitti her klar med den blå lappen jeg. så får ringe inn å gi i stedet.
Det er sant. Hatt masse unger i dag som synes det er kjempegøy å putte på pengerSånn skal det gjøresmye artigere å gi på bøsse enn å sette inn penger.
jeppJa, ringe går heldigvis an
![]()
husker selv at jeg syntes det var kjempe gøy å putte lappen på bøssaDet er sant. Hatt masse unger i dag som synes det er kjempegøy å putte på penger![]()
Kanskje det var veldig få som hadde meldt seg som bøssebærere?jeppså da blir det slik i år.. er faktisk første gang ingen har kommet.
Skikkelig dumt at det ikke kom noen da :/husker selv at jeg syntes det var kjempe gøy å putte lappen på bøssa
hadde tenkt at vesla skulle få legge den på i dag :S
mulig det. Men her i bygda pleier ofte konfirmantene å gå for kirkens nødhjelp,Kanskje det var veldig få som hadde meldt seg som bøssebærere?
Da spørs det om noen ikke har tatt oppgaven sin på alvor :/mulig det. Men her i bygda pleier ofte konfirmantene å gå for kirkens nødhjelp,
ja.. synes det er litt rart.. :SD
Da spørs det om noen ikke har tatt oppgaven sin på alvor :/
Kan ikke si det var så kjempegøy å gå rundt i dette ekstreme regnværet som er her heller, men om man først har meldt seg på så burde man jo fullføreja.. synes det er litt rart.. :S
synes du er flink jeg! men her er ikke været noen unnskyldning! har hvert opphold og tørt..Kan ikke si det var så kjempegøy å gå rundt i dette ekstreme regnværet som er her heller, men om man først har meldt seg på så burde man jo fullføre![]()