Skravletråd :)

Jaja, da lager mannen boller :D
Jeg fikk ikke lov faktisk :confused::oops: haha

Fikk sinnsykt lyst på boller nå... rosinboller :(

Bake?? :)
Her blir det uten rosiner :p

Driver og lufter for at det skal bli kaldere her inne...har lyst på peiskos, boller og kakao :D haha

Bake?? :)
Her blir det uten rosiner :p

Driver og lufter for at det skal bli kaldere her inne...har lyst på peiskos, boller og kakao :D haha

Hadde jeg tenkt på det tidligere, så hadde jeg faktisk slengt ihop bolledeig :P men jeg skal reise avgårde om ikke lenge, så da rekker jeg ikk det. Boller og kakao ja... fy deg! Haha!! Kakao...marshmellows og krem.... + boller... OMG!!

Hadde jeg tenkt på det tidligere, så hadde jeg faktisk slengt ihop bolledeig :P men jeg skal reise avgårde om ikke lenge, så da rekker jeg ikk det. Boller og kakao ja... fy deg! Haha!! Kakao...marshmellows og krem.... + boller... OMG!!

Fortsatt helg her :D hehe
Hm...har ikke marshmallows eller fløte da :confused:
Vet ikke om jeg gidder å dra på butikken...
Gleder meg :D

Fortsatt helg her :D hehe
Hm...har ikke marshmallows eller fløte da :confused:
Vet ikke om jeg gidder å dra på butikken...
Gleder meg :D

Ja sant det! :D :D Men jeg må begynne å trene, sånn at jeg kan spise sånne ting oftere :P hehehe!

Ja sant det! :D :D Men jeg må begynne å trene, sånn at jeg kan spise sånne ting oftere :P hehehe!

Trening er lurt :)
Begynte å trene også for å få opp i vekt her, og det har hjulpet på masse :D

Trening er lurt :)
Begynte å trene også for å få opp i vekt her, og det har hjulpet på masse :D

Veldig lurt... må bare finne motivasjonen til å begynne igjen :( Har også dårlig matlyst for tiden, så tror litt trening hadde hjulpet litt!

Jeg har laget kalendere til podens mormor + farmor og farfar.! I fjor fikk de ikke, det var litt klaging så da får vi gi i år da..

Veldig lurt... må bare finne motivasjonen til å begynne igjen :( Har også dårlig matlyst for tiden, så tror litt trening hadde hjulpet litt!

Matlysten kommer ofte med trening ja :)
Er det noe spesielt du ønsker å trene da? For min del så takler jeg ikke treningssenter :p

Back
Topp